خبرگزاری کار ایران

اسپوتنیک:

ورود نفتکش‌ها به ونزوئلا نشان داد که ایران راهی را برای مقابله با تحریم‌های آمریکا پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۵۸۰

اسپوتنیک در گزارشی به ورود موفقیت‌آمیز نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا پرداخت و نوشت: ورود نفتکش‌های ایران به ونزوئلا، اولین ضربه جدی اتحاد جدید ایران و ونزوئلا به ایالات متحده آمریکا بود.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، علیرغم تهدیدهای ایالات متحده آمریکا نفتکش‌های ایرانی وارد ونزوئلا شدند تا به کاراکاس در شرایط فعلی کمک کنند.

پنج نفتکش قرار است وارد ونزوئلا شوند تا کمبود بنزین در این کشور جبران شود.

یک استاد دانشگاه در این باره به اسپوتنیک گفت: انتقال سوخت ایران در حقیقت نشانه شکسته شدن تحریم‌های آمریکا توسط ایران است.

وی در ادامه گفت: ورود موفقیت‌آمیز نفتکش‌ها به ونزوئلا نشان داد که ایران راهی را برای مقابله با تحریم‌های آمریکا پیدا کرده است.

«محمد صادق جوکار» قائم مقام پژوهشکده اقتصاد انرژی موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی نیز گفت: ورود نفتکش‌های ایران به ونزوئلا، اولین ضربه جدی اتحاد جدید ایران و ونزوئلا به ایالات متحده آمریکا بود.

اقدام ایران برای ارسال بنزین به ونزوئلا که به خاطر تحریم‌های آمریکا با کمبود سوخت مواجه است، با خشم  سران واشنگتن همراه شده است.

یک مقام ارشد دولت آمریکا مدعی شد: واشنگتن در حال بررسی اقدامات مناسب برای واکنش نشان دادن به انتقال بنزین توسط ایران به ونزوئلاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز