خبرگزاری کار ایران

تشریح جزئیات مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۴۴۵

رئیس ستاد افتتاحیه مجلس یازدهم گفت: مجلس با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی رأس ساعت مقرر بازگشایی خواهد شد اما برنامه تجدید میثاق با امام راحل به زمان دیگری موکول شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا نوری، رئیس ستاد افتتاحیه مجلس یازدهم با بیان اینکه به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از محضر افرادی که در افتتاحیه مجلس حضور نخواهند داشت، عذرخواهی می‌کنیم، گفت: به لطف خداوند در وقت قانونی و مقرر شده مجلس یازدهم را شروع خواهیم کرد.

وی افزود: لازم می‌دانم از منتخبان مجلس یازدهم دعوت کنم که فردا چهارشنبه هفتم خردادماه ۹۹ ساعت ۸ صبح در محل صحن مجلس شورای اسلامی برای مراسم افتتاحیه و اولین جلسه مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم شرف حضور داشته داشتند.

نوری با بیان اینکه تعدادی از برنامه‌ها طبق آیین‌نامه از پیش‌تعیین شده است که باید همانطور پیش برود، خاطر نشان کرد: به جز یک مورد از برنامه‌‌ها که به دلیل شرایط بهداشتی نتوانستیم آن را اجرا کنیم، مابقی آنها را انجام خواهیم داد. تلاوت قرآن، گزارش مختصری از جلسه و بعد از آن مراسم گزارش وزیر کشور را پس از استقرار هیئت رئیسه سنی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: سخنان رئیس‌جمهور را خواهیم داشت، سپس مراسم تحلیف و سوگند منتخبان انجام خواهد شد و بعد از آن انتخاب شعب صورت می‌گیرد و آنچه که انجام نخواهد شد حضور منتخبان در حرم امام راحل است که به فرصت دیگری موکول شده است و به جز آن در پایان این جلسه نمایندگان بر سر مزار شهدای گمنام در مجلس حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز