خبرگزاری کار ایران

حاجی بابایی:

بزرگترین مشکل کشور «خواص» هستند/ اقتصاد لیبرال مجلس‌ها و دولت‌ها را جابه جا می‌کند/ همه فریاد جلوگیری از فساد می‌زنیم اما سر بزنگاه به آن کمک می‌کنیم/ نماینده باید از نظر اجرا تا حد فرماندار عمل کند

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۳۱۸

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم بیان کرد:مردم هر وقت از سنگری به سنگر دیگری می روند، گرفتار و پشیمان می شوند، بزرگترین مشکل کشور خواص هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا حاجی بابایی، منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم و مدعی ریاست مجلس در ادامه جلسه «مجلس تراز انقلاب اسلامی» ضمن تشکر از حاضران جهت حضور در این جلسه گفت: قرار بر این بود که کاری را انجام دهیم؛ چرا ژکه حال مردم به دلیل عملکرد قوای سه گانه خوب نیست، اما حال نظام به دلیل حرکت عظیم مردم در شهادت سردار سلیمانی خوب است، حال دولت و قوه قضاییه به دلیل مجلس، خوب نیست، به شدت از وضعیت اقتصادی ناراضی هستیم، اقتصاد لیبرال فاصله طبقاتی را به اینجا رسانده است، ٨ سال با خون شهدا اقتصاد لیبرالی مهجور شد اما بعد از آن رشد کرد و فاصله طبقاتی به جایی رسید که مردم فریاد می‌زنند، «چرا برخی خیابان خرید و فروش می‌کنند اما من نمی‌توانم نان صبحانه بخرم»، اقتصاد لیبرال مجلس‌ها و دولت‌ها را جابه جا می‌کند.

وی افزود: خانواده‌ای ٥ شهید داده است اما در خانواده دیگر همگی خارج از کشور هستند و یکی هم در اینجا مسئول است. همه فریاد جلوگیری از فساد را می‌زنیم اما سر بزنگاه به آن کمک می‌کنیم، مردم هر وقت از سنگری به سنگر دیگری می‌روند، گرفتار و پشیمان می‌شوند، بزرگترین مشکل کشور خواص هستند. مردم ٢ اسفند در حالی که کرونا کولاک می‌کرد و تحریم نفس مردم را گرفته است، پای صندوق رأی آمدند.

حاجی بابایی در خصوص رسالت مجلس یازدهم تصریح کرد: مجلس به موفقیت محکوم است، همه ما محکوم به موفقیت هستیم و باید کمک کنیم در سایه برادری به موفقیت برسیم، گام دوم اخلاق‌مداری است، گام دوم می‌گوید مهم‌ترین عنصر عدالت‌خواهی، مبارزه با فساد و جوان‌گرایی است، مجلس یازدهم باید با بقیه مجالس فرق کند، این مجلس در صورتی موفق است که نمایندگان کل کشور در آن دخیل باشند و شایسته‌سالاری کنند و از تمام مردم در این مجلس حضور داشته باشند.

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم ادامه داد: یک نماینده باید از نظر اجرا تا حد فرماندار آن شهر عمل کند، نمایندگان نباید اسیر اقتصاد لیبرالی شوند، اگر مجلس یازدهم را مردمی کردیم، موفق می‌شویم، همه باید در قدرت حضور پیدا کنند، این را باید امروز تعیین کنیم. همچنین وقتی می‌خواهیم مجلس را شروع کنیم، دچار شتابزدگی نشویم، ٤ شنبه جلسه شروع داریم و دوستان بر اساس حروف الفبا در هیئت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

حاجی بابایی ضمن اشاره به بحث تشکیل هیئت رییسه افزود: با توجه به اصلاح آیین‌نامه به این نتیجه رسیدیم که چهارشنبه جلسه برگزار کنیم، بعد از ظهر فراکسیون را تشکیل بدهیم و مجددا ٥شنبه جلسه برگزار کنیم که این فرآیند شتاب‌زده است و شتابزدگی این شائبه را ایجاد نکند که به سرعت می‌خواهیم کاری کنیم که وقتی چشممان را باز می‌کنیم،‌ ببینیم اتفاق دیگری افتاده است. در حال حاضر دکتر تقوی رییس مجلس است و همه اختیارات رییس در دست ایشان است، از نظر مجلس یازدهم هرگونه کلمه‌ای که در کنار رهبری به نام شخص و فرد مطرح شود، مردود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز