خبرگزاری کار ایران

نیکزاد:

مردم با کسی عقد اخوت نبسته‌اند/ اگر درست عمل نکنیم، به ما فحش خواهند داد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۳۰۳

یک منتخب مجلس یازدهم گفت: مردم با کسی عقد اخوت نبسته‌اند و اگر درست عمل نکنیم به ما فحش خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی نیکزاد منتخب مجلس یازدهم از حوزه اردبیل و ثمرین در جلسه هم‌اندیشی مجلس تراز انقلاب اسلامی گفت: از خدای بزرگ می‌خواهیم که این مجلس که قدمت و طول عمر آن به بلندای تاریخ است، برای همه ذخیره آخرت شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای آرمان‌های الهی و انسانی است، گفت: آزادی، اخلاق، ایمان، استقلال، عدالت و کرامت از ویژگی‌های آرمان‌های انقلاب اسلامی است. رهبر کبیر انقلاب زمانی که انقلاب اسلامی شکل گرفت و نهالی بیش نبود، برای اولین بار تاکید فرمودند که مردم در رفراندوم شرکت کنند تا بتوانند نوعیت حکومت را در درون انقلاب اسلامی مشخص کنند و ما به جمهوری اسلامی رسیدیم.

نیکزاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی اسلام را قبول دارد و جمهوریت مردم‌سالاری دینی را تضمین کرده است، خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی قدرت بازدارندگی با اقدامات خوب و مجاهدت دفاعی و علمی به عزت‌مندی رسید، اما واقعیت این است که ما با آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه مشکلات عدیده موجود را در انتخابات ملاحظه کردیم، بیان کرد: مردم در انتخابات اخیر بدون تعارف به دولت و به مجلس دهم نمره قبولی ندادند. مردم به همه ما پیام دادند و به دنبال تغییر بودند اما با عمق جان از مردم به آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا علاقه‌مند هستند، اما درون نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال تغییر هستند؛ مردم بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی را از ما و شما نمایندگان خواستند و فساد را برنمی‌تابند.

نیکزاد تصریح کرد: مردم به دنبال این هستند که ما سرباز باشیم و برای مقام معظم رهبری سربازی کنیم؛ ما می‌خواهیم سربازی آقا و نوکری مردم را کنیم، بنابراین در مجلس یازدهم باید کاری کنیم که مجلس کارآمدی خودش را نشان دهد. مجلس دهم ناکارآمدی خود را نشان داد و قوه قضاییه باید با یقه سفیدها برخورد کند.

وی با بیان اینکه من برای قدرت و حضور در هیئت رسیدگی نیامده‌ام، گفت: تکلیف انقلابی همه این بود که یکی شویم، بر همین اساس کاندیدای نایب رئیسی مجلس شدم با اینکه این استمزاج را درست نمی‌دانم اما آن را پذیرفتم و زیر آن نخواهم زد، ما با حضور آقای حاجی بابایی در یک کشتی هستیم، مردم با کسی عقد اخوت نبسته‌اند و اگر درست عمل نکنیم به ما فحش خواهند داد.

منتخب مجلس یازدهم با بیان اینکه آقای حسینی را از خودم بهتر می‌دانم اما ایشان قبول نکردند که در هیئت رئیسه باشند، افزود: هیئت رئیسه باید خادم نمایندگان باشند و باید بیرون از مجلس اقتدار داشته باشند و از کیان و شأن و جایگاه مجلس دفاع کنند. باید بدانند که نظر خودشان به نمایندگان ارجحیت ندارد و باید تواضع و توکل داشته باشند.

وی در پایان گفت: باید با یکدیگر کار کنیم، همه بارها را بر دوش یک مرد یعنی حضرت آقا نیندازیم، رقابت‌اخلاق محور داریم و برای رقابت، در برابر خدا ادای تکلیف می‌کنیم اما روزی که انتخابات تمام شد، رقابت را به برادری تبدیل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز