خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک علی لاریجانی به مناسبت سالروز آزادسازی جنوب لبنان

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۹۴۱

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آزادی جنوب لبنان که سرآغاز تحولات مهمی در منطقه بوده است، با نصرت الهی به پیروزی کامل مقاومت علیه رژیم اشغالگر قدس و آزادی تمامی سرزمین‌های اشغالی منتهی می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی با صدور پیامی سالروز آزادی سرزمین‌های جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی را به نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان جمهوری لبنان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای نبیه بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان جمهوری لبنان

السلام علیکم و رحمةالله و برکاته؛

خرسندم فرا رسیدن سالروز آزادی سرزمین‌های جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی را به جنابعالی و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان تبریک گویم.

بی تردید این رویداد بزرگ برگ زرینی در تاریخ مبارزات مردم منطقه در مقابل رژیم اشغالگر قدس به شمار می ­رود که تابوی شکست‌ناپذیری این رژیم را در هم شکست و پوشالی بودن آن را بر همگان آشکار ساخت.

این واقعه که سرآغاز تحولات مهمی در منطقه بوده است، با نصرت الهی به پیروزی کامل مقاومت اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس و آزادی تمامی سرزمین‌های اشغالی منتهی خواهد شد.

 فرصت را مغتنم شمرده از خداوند متعال توفیق و عزت روزافزون جنابعالی، رزمندگان مقاومت و ملت سرافراز لبنان را خواستارم.

 علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز