خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران:

اماکن مذهبی پایتخت بعد از عیدفطر بازگشایی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۶۳۹

معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر درباره بازگشایی اماکن مذهبی گفت: اماکن و صحن حرم‌ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بعد از عید فطر گشایش می یابد.

به گزارش ایلنا، عیسی فرهادی، معاون استاندار و فرماندار تهران  گفت: بعد از عید سعید فطر تمامی اماکن مذهبی تهران بازگشایی خواهند شد.

وی افزود: همچنین از ۱۰ خرداد ماه ساعات کاری کارمندان اداری از ساعت ۷ و۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر با حضور همه کارمندان در ادارات البته با رعایت کامل نکات و اصول بهداشتی خواهد بود.

فرماندار تهران ادامه داد: روز جهانی قدس امسال گرچه با توجه به وجود بیماری کرونا در کشور  و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مردم، امکان برگزاری حضوری این مراسم در دفاع از حقوق مردم فلسطین مهیا نبود، اما آنچه که اهمیت دارد، روز قدس یک روز بین المللی اسلامی و روز بزرگ و مهمی است که ملت ایران و دیگر ملت های مسلمان، حرف حقی را که استکبار حداقل شصت سال برای خاموش کردن آن سرمایه گذاری کرده بود، فریاد می کنند.

وی با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و افزایش سفرهای بین شهری از مردم خواست تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا ان شاءالله بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز