خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه:

فتح خرمشهر نماد عظمت ارزش‌های دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۴۱۱

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در مراسم بزرگداشت روز آزادی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر نماد عظمت ارزش‌های دفاع مقدس است که باید برای آشنایی نسل جوان امروز با ایثارگری‌های بخشی از جامعه که برای پاسداشت و تحقق این ارزش‌ها، جان خود را فدا کردند، تلاش شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین «علی رضایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در طول ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی، ملّت ایران با تأسی از امام راحل و رهبری، هیچ زمان حتی وجبی از خاک این مرز و بوم را به دشمن ندادند و در برابر قلدری‌های هیچ کسی کوتاه نیامدند و فتح خرمشهر، نمونه بارز حماسه ای بزرگ است که نشان داد ملت ایران چگونه در مقابل بزرگترین لشکرکشی صدام به ایران ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی افزود: فتح خرمشهر نماد عظمت ارزش‌های دفاع مقدس است که باید برای آشنایی نسل جوان امروز با ایثارگری‌های بخشی از جامعه که برای پاسداشت و تحقق این ارزش‌ها، جان خود را فدا کردند، تلاش شود.

رضایی خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر یکی از اولین اتفاقات نشاط آفرین برای مردم ایران بود که پس از ناراحتی‌ها و فشارهای جنگ تحمیلی در جامعه رخ داد.

وی تأکید کرد: امروز با وجود فاصله زمانی از آن دوران برای ماندگاری ارزش های دفاع مقدس باید این گونه ایثارگری و تحقق ارزش‌ها یاد آوری شود. همواره وحدت، همدلی و همبستگی که آحاد جامعه در کنار مسوولان نظام پاسخی ارزشمند به هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به جنگ اقتصادی همه جانبه، خاطرنشان کرد: حرکت جامعه اکنون نیز همانند دوران دفاع مقدس باید حول محور ولی فقیه و اهداف نظام باشد.

وی به ضرورت آشنایی نسل جوان با واژگان ایثار، مشارکت و امید به آینده تاکید کرد و گفت: نسل جوان با ارزش‌های والا مانند صداقت، ایثار، مشارکت، همدلی، وفاق و امید به آینده که توسط رزمندگان در دوران دفاع مقدس به خوبی ظهور پیدا کرد آشنا شوند.

درپایان این مراسم  از خانواده های شهیدان سپهبد علی صیاد شیرازی و سرلشکر پاسدار حسن تهرانی مقدم قدردانی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز