خبرگزاری کار ایران

بیانیه وزارت دفاع به مناسبت روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۷۰۴

وزارت دفاع طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تمام ظرفیت‌های خود را در مسیر اعتلای قدرت پایدار دفاعی و نیز رشد اقتصادی کشور از محل سرریز فناوری‌های دفاعی بکار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی بیانیه‌ای اعلام کرد: وزارت دفاع در چارچوب نظام مدیریت بهره‌وری، تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود را در مسیر اعتلای قدرت پایدار دفاعی و از طرفی رشد اقتصادی کشور از محل سرریز فناوریهای دفاعی بکار خواهد گرفت.

متن  کامل بیانیه وزارت دفاع به این شرح است:
«اهتمام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بهره گیری کارآ، اثربخش و حداکثری از توانایی ها، امکانات و منابع در اختیار، به نماد تعهد و رشد این مجموعه بدل گردیده است. موضوعی که هم از منظر راهبردی و هم از بعد فرهنگی، در تمام سطوح وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ریشه گسترانده تا استقلال و سرافرازی مرز و بوم مقدس ایران را بیش از همیشه از شرّ نگاه دشمنان متجاوز در امان دارد. رمز استواری و شکوفایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تمرکز  همزمان بر سه عنصر حیاتی " محصول باکیفیت ، تولید با کمترین هزینه و تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن" می باشدکه مبتنی بر اهداف و رویکرد بهره ورانه این مجموعه عظیم می باشد .

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با سرلوحه قراردادن اصول بهره‌وری در انجام کلیه ماموریت‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌ها، با تاکید ویژه بر نیروی انسانیِ کارآمد، پایبندی کامل به ارزشهای دینی، وجدان کاری و آرمان های بلند بنیان گذار انقلاب اسلامی تلاش خواهد نمود تا در گام دوم انقلاب اسلامی، همانند گذشته نقش پیشرو و پیش برنده خود را به نحو احسن به انجام رساند. به همین منظور، با استقرار کامل چرخه مدیریت بهره وری و بسط و توسعه آن تا پایین ترین سطوح عملیاتی و براساس الگوی بومی بهره وری وزارت دفاع، به صورت مستمر در پی شناخت و حل مسائل و گلوگاه های بهره وری بوده و تلاش می کند تا با تکیه بر دانش متخصصان این عرصه، به شکل هوشمندانه ای، تاثیر شگرف ارتقاء بهره وری بر توان دفاعی و توسعه روزافزون قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح را به منصه ظهور رساند.

وزارت دفاع به مناسبت فرا رسیدن روز ملی بهره‌وری و بهینه سازی مصرف اعلام می‌داد، در چارچوب نظام مدیریت بهره‌وری، تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود را در مسیر اعتلای قدرت پایدار دفاعی و از طرفی رشد اقتصادی کشور از محل سرریز فناوری‌های دفاعی بکار خواهد گرفت.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز