خبرگزاری کار ایران

سلیمی در تذکر شفاهی:

قیمت لوازم خانگی و مسکن افسار گسیخته شده است

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۸۷۶

نماینده مردم محلات در مجلس در تذکری گفت که قیمت لوازم خانگی و مسکن افسار گسیخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۳۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای روحانی در تصمیمات خود کارگران، حاشیه نشینان، رانندگان، کشاورزان، قالیبافان  را فراموش نکنید.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حقوق نیروهای قراردادی در سازمان ها افزایش ۵۰ درصدی نداشته است و این یک نوع بی عدالتی است، همچنین قیمت مسکن و اجاره بیداد می کند. آقای رئیس جمهور، مسکن ملی شما قرار بود تعادل ایجاد کند، پس چه شد؟

وی با بیان اینکه قیمت لوازم خانگی افزایش بسیاری داشته است و خانواده ها برای تهیه جهیزیه مستاصل می شوند، افزود: آقای رئیس جمهور شنیده شده برخی پست ها به نورچشمی ها داده می شود در حالی که هیچ تخصصی ندارند و قرار است فردی غیر متخصص در رأس هیات مدیره یک سازمان مهم قرار بگیرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات همچنین گفت: بلیط قطارهای کنسل شده هنوز به مردم برگردانده نشده است.

وی همچنین خطاب به وزرای کار، راه و شهرسازی گفت: آقای وزیر کار؛ حق مردم را به مردم برگردانید، آقای وزیر راه؛ حق مردم را به مردم برگردانید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز