خبرگزاری کار ایران

نعمتی در صحن علنی:

اگر روزی موافق برجام بودم قطعا به حجت شرعی رسیده بودم/ امروز هم معتقدم برجام به نفع کشور و ملت است

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۲۶۳

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، گفت: اگر روزی موافق برجام بودم قطعا به حجت شرعی رسیده بودم، البته امروز هم اعتقاد دارم که برجام به نفع کشور و ملت است و معتقدم اگر از لوایح ۴گانه و CFT دفاع کردم به حجت شرعی رسیده بودم و معتقدم این موضوعات لازمه کشور بود و قول می‌دهم در مجلس آینده نیز این پیگیری‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز نعمتی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور اظهار کرد: از مردم اسدآباد و تهران تشکر می‌کنم که در مجلس نهم و دهم به حقیر اعتماد کردند و به بنده رأی دادند. همچنین از همه هموطنان به خاطر قصورهای ناخواسته در طول ۸ سال خدمت در مجلس، عذرخواهی کرده و اعلام می‌کنم همواره تلاش داشتم از وطنم و کشورم دفاع کنم.

وی افزود: با توجه به اینکه همه کشور درگیر کرونا است، از کادر درمان، مسئولان و مردم که در جهت برون رفت از کرونا تلاش کردند، تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم.

نعمتی گفت: اگر روزی موافق برجام بودم قطعا به حجت شرعی رسیده بودم، البته امروز هم اعتقاد دارم که برجام به نفع کشور و ملت است و معتقدم اگر از لوایح ۴گانه و CFT  دفاع کردم به حجت شرعی رسیده بودم و معتقدم این موضوعات لازمه کشور بود و قول می‌دهم در مجلس آینده نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: در مسیر خدمت مشقت‌های زیادی کشیدیم و تهمت‌های زیادی را متحمل شدیم اما هرگز خسته نشده و معتقد بودیم چند صدایی لازمه کشور است به خصوص در شرایطی که کشور به سمت رونق، رشد و بلوغ می‌رود، همچنین معتقدم رقبا به رغم اینکه از موهبت هایی همچون رسانه و تریبون های مختلف برخوردارند، باز هم باعث می شوند پیروز میدان ما باشیم.

نعمتی با اشاره به عملکرد مجلس دهم عنوان کرد: از برخی همکاران و صداوسیما گلایه دارم که موضوعاتی را مطرح کردند که مجلس را با خاک یکسان می کند در حالی که بالاخره این غبار می خوابد و عملکرد این مجلس روشن خواهد شد البته ممکن است شما به خاطر منافع سیاسی دیگری در آینده باشید.

وی بیان کرد: بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد که از این عدد تنها ۵۰ هزار میلیارد تومان به بازار بورس منتقل شده است و اگر این سیل خروشانی که جاری شده به حرکت دربیاید که متأسفانه به حرکت درآمده، بازارهای بورس، مسکن، ارز، سکه و غیره را مورد حمله قرار می دهد که باید برای آن فکر کرد و تنها راه آن این است که دولت مجموعه های سرمایه گذاری را فعال کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تجربه ۱۷ ساله خود در شرکت‌های سرمایه گذاری، خاطرنشان کرد: معتقدم اگر قرار باشد کاری انجام شود، شرکت‌های سرمایه گذاری باید ۷۰ درصد سرمایه و وقت خود را روی مسائل تولیدی و مولد بگذارند و ۳۰ درصد آن را روی موضوعات بازار بورس و بازارگردانی بگذارند.

نعمتی با اشاره به واقعیات مجلس دهم، آماری از عملکرد آن ارائه کرد و گفت: در مجلس دهم تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۹، بالغ بر ۴۸۸ طرح از سوی نمایندگان مطرح شده که هیچ مجلسی با این تعداد طرح کار نکرده است؛ همچنین بالغ بر ۲۲۲ لایحه به مجلس آمده که بخشی در حال بررسی و بخشی به اتمام رسیده است همچنین ۱۲ طرح از شورای عالی استان ها در این مجلس مطرح شد که نمونه آن را نداریم و بالغ بر ۳ هزار و ۸۵ سؤال از؛ رئیس جمهور، وزرا و رؤسای سازمان‌های مختلف مطرح شد همچنین بالغ بر ۱۰ هزار تذکر به مسئولان داده شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم ادامه داد: ۵ فقره سوال از رئیس جمهور و ۶ استیضاح در این مجلس مطرح شدt لذا اگر بر اساس آمار صحبت می کنیم این آمار واقعی است اما اگر جناحی و سیاسی فکر کنیم بله حرف منتقدان درست است البته از صداوسیما گله‌مندم چرا که اگر قرار است در موضوع چنین چالشی مسائلی مطرح کند، هم مخالف باشد و هم موافق نه صرفا از افرادی دعوت کند که هر دو از یک فراکسیون و با یک تفکر هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز