خبرگزاری کار ایران

زندانی بدهکار بیمار با کمک ستاد دیه استان تهران آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۰۸۸

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: زندانی نیازمندی که بیماری «ام اس» داشت و به دلیل بدهی و تعهد مالی با شکایت طلبکار در زندان به سر می‌برد با تلاش مددکاران نمایندگی ستاد دیه استان تهران و کمک نیکوکاران نوع‌دوست آزاد شد.

به گزارش ایلنا، منوچهر رحمانی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران اظهار کرد: بهزاد از آذر ماه سال گذشته با شکایت شاکی مبنی بر تعهد مالی به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و تاخیر و تادیه که به حدود ۶۳ میلیون تومان تبدیل شده بود، در زندان به سر می برد.

وی افزود: این زندانی ۵۳ سال داشت و با تشدید علائم بیماری ام اس در زندان، تلاش ها برای نجات وی و تامین بدهی اش بیشتر شد تا آنکه با قطعیت حکم و کمک های ستاد دیه و نیکوکاران، امکان آزادی وی محقق گردید.

رحمانی اضافه کرد: چک نجات بهزاد امروز صادر و این زندانی ۲ روز دیگر با دستور مرجع قضایی آزاد خواهد شد و عید سعید فطر بهترین عیدی برای وی و خانواده اش خواهد بود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران اظهارداشت: کمک به نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان، بسیار ارزشمند است و خوشا به سعادت آنان که با بخشش مال خود، نیازمندان را نیز مهمان خوان رحمت الهی می کنند.

براساس این گزارش، شماره کارت های  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ نزد بانک ملی و ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۹۵۵۱۹ نزد بانک تجارت آماده دریافت این هدایا است. همچنین شماره تماس ۸۸۸۶۱۸۷۰ نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات نیکوکاران روزه دار  است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز