خبرگزاری کار ایران

دریادار خانزادی با خانواده شهدای حادثه ناو کنارک دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۷۱۵

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در جمع خانواده‌های شهدای حادثه شناور کنارک در تهران، ضمن همدردی و دلجویی، با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حسین خانزادی صبح پنجشنبه با حضور در جمع خانواده‌های شهدای حادثه شناور کنارک در تهران، صبر و شکیبایی خانواده‌ معظم شهدا را  برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: امروز اقتدار کشور را مدیون خون‌های مطهر و پاک همین عزیزانی هستیم که در راه حفظ اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در عرصه دریا به فیض شهادت نایل آمدند.

وی با تاکید بر اینکه خانواده های معظم شهدا سبب برکت این مملکت هستند و باید قدردان یکایک این عزیزان باشیم، افزود: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.

وی با بیان اینکه مادران شهدا الگویی برای مادران امروز هستند تا فرزندانی همچون این دریادلان شهید پرورش دهند اظهار کرد: مادران شهدا اسوه‌های صبر و مقاومت هستند.

دریادار خانزادی در پایان با بیان اینکه در فرهنگ ما شهادت جایگاه بالایی دارد افزود: خون شهدا موجب تبلور روحیه ایثارگری و شجاعت در جامعه می‌شود و قطعا ثمره ارزشمند خون این شهیدان عزیز در ادامه راه پرافتخار نیروی دریایی برای حراست از آبهای ایران اسلامی و حفظ منافع کشور در دریاها مسیر رو به پیشرفتی را باز خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز