خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

امیر رستگاری شهادت تعدادی از کارکنان «نداجا» را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۵۹۲

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در پیامی شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه ناو کنارک را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، دریادار امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع  در پیامی شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه ناو کنارک را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

"من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلو تبدیلا"
                                                               عطر شهادت بار دیگر فضای میهن عزیز و اسلامی مان را آکنده کرده است. شهادت جمعی از بهترین فرزندان و دریادلان سپیدپوش و غیور نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران هنگام انجام ماموریت واقعه‌ای دردناک و تاسف انگیز بود که غم سنگینی را بر دل‌ها نشاند. بی‌تردید همرزمان شجاع راه پرافتخارشان را بدون درنگ با توان و قدرتی مضاعف ادامه خواهند داد و همه اهداف متعالی آنان را در پیشرفت روز افزون کشور محقق خواهند ساخت.

اینجانب شهادت همرزمان و فرزندان میهن که در راه حفاظت از مرزها و ارتقای توان دفاعی و بازدارندگی کشور جان خود را فدا کردند به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج الله تعالی فرجه الشریف)، فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، به‌ویژه دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده ارجمند این شهیدان والامقام و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند رحمان برای عزیزان سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجری جزیل مسئلت دارم.

دریادار امیر رستگاری

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز