خبرگزاری کار ایران

حاجی صادقی:

انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین رسالتش زمینه‌سازی برای ظهور است

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۷۸۵

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تاکید کرد: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین رسالتش زمینه سازی برای ظهور است و به معنای واقعی به دنبال تحقق آن است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاجی صادقی در نشست مسئولان قرارگاه مردمی گامی به‌سوی جامعه مهدوی دراین مکان مقدس گفت: نکته قابل تامل در بحث زمینه‌سازی ظهور این است که خیلی از علائم ظهور برای مردم می‌گویند درحالی‌که در ادبیات دینی ما سخن از شرایط ظهور است و انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین رسالتش این زمینه‌سازی است.

وی فرهنگ مهدویت را فرهنگی مبتنی بر تبری و تولی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی نیز به معنای واقعی کلمه به دنبال تحقق این دو کلید واژه اساسی مهدویت است و امروز ثمره آن را در گسترش روحیه ضد استکباری در اکثر کشورهای جهان شاهدیم و نه گفتن به قدرت‌های استکباری و استعماری در حال نفوذ در آزادیخواهان جهان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با بیان این‌که کرونا بلایی بود که مردم ما آن را به فرصتی طلایی تبدیل کردند، گفت: یکی از این فرصت‌ها، تشکیل قرارگاه مردمی گامی به‌سوی جامعه مهدوی در مسجد مقدس جمکران است که این اقدام حکایت از برداشتن قدم‌های عملی در این مسجد مقدس برای عملیاتی شدن مولفه های ظهور دارد.

حاجی صادقی با تاکید بر این‌که کرونا بار دیگر روحیه تعامل، ایثار، ازخودگذشتگی و نوع دوستی را در جامعه احیا کرد افزود: دیدیم که جوانان این مرز و بوم از طلبه‌های حوزه‌های علمیه تا دانشجویان و قشرهای مختلف بسیج چگونه پای‌کار آمدند و در بیمارستان‌ها و بیرون از بیمارستان‌ها به مقابله با کرونا پرداختند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان بابیان این‌که در این مسجد شریف باید سوغاتی معنوی برای زائران در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: یکی از شرایط ظهور ایجاد روحیه ایثار و خدمت به همنوع در جامعه است و اینکه شما با مشارکت مردم و خیرین به نام امام زمان (عج) گوشت در سفره‌های مردم می‌گذارید بسیار باارزش‌تر است و به‌طور حتم آثار مبارکی را به همراه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز