خبرگزاری کار ایران

رئیس شوراهای حل اختلاف کشور:

اعضای شوراهای حل اختلاف طبق قانون کار مصوب مجلس پاداش می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۷۶۹

رئیس شوراهای حل اختلاف کشور گفت: از تیرماه سال جاری اعضای شوراهای حل اختلاف طبق قانون کار مصوب مجلس شورای اسلامی پاداش خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، نخستین جلسه ویدئو کنفرانس منطقه پنج شوراهای حل اختلاف کشور با مشارکت استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی صبح امروز برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین مظفری، رییس شوراهای حل اختلاف کشور با تأکید بر نقش شوراهای حل اختلاف در نهادینه کردن فرهنگ سازش در جامعه عنوان کرد: اعضای شوراهای حل اختلاف از بدو تأسیس شوراهای حل اختلاف در امر خدا پسندانه اصلاح ذات البین تلاش‌های بسیار داشته اند و آمارها بیان گر کارنامه درخشان آن‌ها است و باید حقوق مناسب و درخور زحمات این عزیزان پرداخت شود.

رییس شوراهای حل اختلاف کشور با بیان اینکه همزمان با هفته قوه قضاییه در تیر ماه سال جاری صد در صد حقوق شوراهای حل اختلاف از خزانه دولت به این نهاد واریز خواهد شد که موجب استقلال مالی شوراهای حل اختلاف می‌شود، اظهار کرد: از تیرماه سال جاری اعضای شوراهای حل اختلاف طبق قانون کار مصوب مجلس شورای اسلامی پاداش خواهند گرفت.

وی گفت: آموزش اعضاء در مباحث حقوقی مربوطه، اصول و فنون مذاکره و مشاوره از موضوعات مهمی است که در تهیه شیوه نامه آموزشی و مباحث مورد نیاز مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور دقت نظر بسیاری داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از شیوه‌های جدید آموزشی که در شرایط فعلی بسیار کاربردی است ایجاد بستر مناسبی برای آموزش اعضای شوراهای حل اختلاف در فضای مجازی است که ساز و کارهای عملی شدن آن با فوریت در مرکز امور شوراهای حل اختلاف در حال تدوین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز