خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در صحن مجلس:

بعد از گذشت ۴۰ سال نباید در وضعیت امروز باشیم/ قاچاق و رشوه برازنده جامعه ما نیست

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۵۲۰

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق، رانت و رشوه برازنده جامعه اسلامی ما نیست و باید فساد، ظلم و بداخلاقی از جامعه ریشه‌کن شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه شناور کنارک، گفت: بنده این ضایعه وارده را به ارتشیان غیور و خانواده‌های داغدار شهدای این سانحه تسلیت عرض می‌کنم و برای شهدای سانحه علو درجات و برای مجروحان سلامتی و شفای عاجل مسئلت دارم.

وی با اشاره به گزارشی که درباره جهش تولید و همچنین قاچاق کالا و ارز در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی قرائت شد، گفت: ما در آستانه شب‌های قدر هستیم و واقعاً قدر ما مسلمانان این نیست که در کشور ما قاچاق، رانت، رشوه و مشکلاتی باشد که الان با آن درگیر هستیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قدر ما این نیست که تولید ما به این شکل باشد. ما اگر شب‌های قدر را بیدار می‌مانیم و با خدا پیمان می‌بندیم باید پیمانی ببندیم که با قاطعیت بتوانیم قدری برای خودمان تعیین کنیم که برازنده مسلمانی و شیعه بودن و لیاقت جامعه اسلامی ما باشد.

پزشکیان تاکید کرد: بعد از ۴۰ سال قدر ما نباید این وضعیتی باشد که الان در آن قرار داریم و اگر در شب‌های قدر با خداوند راز و نیاز می‌کنیم باید راز و نیازی کنیم که فساد، ظلم، نابرابری و بداخلاقی را از جامعه و از ریشه بکنیم که آن وقت است که با خدای خود راستگو بوده‌ایم.

وی بیان کرد: امیدوارم خدا به ما کمک کند و به ما لیاقت دهد به قدر واقعی خود برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز