خبرگزاری کار ایران

ولایتی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه مدافع ملت، ایران و اسلام است

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۱۵۷

فرمانده دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، معاونین و جمعی از پرسنل، صبح روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ضمن دیدار با دکتر ولایتی، نسبت به تلاش و جانفشانی کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری و همه مدافعان سلامت ادای احترام کردند.

به گزارش ایلنا،  امیر حسینی فرمانده دژبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با ولایتی که جمعی از پزشکان، متخصصان و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری نیز حضور داشتند، ضمن تقدیر و تشکر و آرزوی سلامتی برای کادر درمانی گفت: از ریاست بیمارستان مسیح دانشوری که همیشه در کنار ملت شریف ایران بوده‌اند و تمامی مدافعان سلامت در سراسر کشور به ویژه جهادگران مبارزه با کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تقدیر نموده و ادای احترام می‌نمایم.
وی همچنین با اهدا لوح تقدیر به ولایتی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند کادر درمانی جهاد در راه خدا را انجام می دهند و لذا لازم می دانم از این مرکز به تمام مدافعان سلامت در سراسر کشور  نیز ادای احترام نمایم.
فرمانده دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در راستای تشکر از کادر درمانی کشور، فرمانده محترم ارتش نیز روز ۲۹ فروردین  روز ارتش را با شعار مدافعان وطن و یاوران سلامت آغاز کردند و  به روح مطهر شهدای مدافع سلامت درود فرستادند و در این دیدار سلام و تقدیر ایشان را نیز اعلام می نمایم.
امیر حسینی افزود: تاب تحمل پوشیدن ماسک، دستکش و مراقبت از بیمارانی  که خانواده های آنان چشم انتطارشان هستند و فشار جسمانی و دوری از خانواده را سپید پوشان سلامت و درمان کشور به جان خریدند و به درستی در راه دفاع از سلامت کشور گام برداشتند و سربلند هستند.
وی تاکید کرد: برادرانتان در ارتش به وجود شما افتخار می‌کنند و در کنار شما ایستاده‌ایم و به شما عزیزان احترام می‌گذاریم.
در ادامه این دیدار ولایتی هم ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور فرمانده، معاونین و جمعی از پرسنل ارتش در بیمارستان مسیح دانشوری، از تلاش ها و زحمات مدافعان سلامت و به ویژه کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری که در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند تقدیر کرد.
وی همچنین از رشادت‌ها و مجاهدت‌های ارتش و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه مدافع ملت، ایران و اسلام است و امروز هم با حضور در بیمارستان مسیح دانشوری و در کنار همکاران این مرکز نشان دادند که در کنار کادر درمانی هستند و در این میدان مبارزه نیز از آنان حمایت خواهند کرد.
وی افزود: در کنار یکدیگر و در همه عرصه‌ها از ایران اسلامی دفاع می‌کنیم و مدافعان سلامت نیز در خدمت مردم هستند و مانند مدافعان وطن و مدافعان حرم نشان دادند که هر زمان خطری کشور را تهدید نماید جان خود را فدای ملت شریف ایران و اسلام خواهند کرد.
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در پایان تصریح کرد: از ارتش جمهوری اسلامی ایران و جناب‌عالی و همراهان تشکر می‌کنم که امروز در این بیمارستان حضور پیدا کردید و روحیه وصف ناشدنی را به پزشکان، متخصصان و کادر درمانی اهدا نمودید.
در ادامه این دیدار نیز در حضور دکتر ولایتی، امیر حسینی و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری، گروه موسیقی دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اجرای مارش نظامی، از کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری تقدیر و به آنان ادای احترام کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز