خبرگزاری کار ایران

رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه:

سامانه نشریات علمی دستگاه قضا راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۱۳۵

رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه از راه‌اندازی سامانه نشریات علمی قوه قضائیه در این پژوهشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌اله علم‌الهدی، رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه اظهار کرد: تا کنون ۱۸ نشریه علمی مربوط به معاونت‌ها و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه و دادگستری‌های استان‌ها در سامانه نشریات علمی بارگزاری شده است.

رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه با بیان اینکه در آینده نزدیک تعداد نشریات علمی در این سامانه افزایش خواهد یافت افزود: از اهداف ایجاد این سامانه در گام نخست، رصد نشریات علمی موجود در مجموعه دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته به آن و تجمیع این نشریات برای دسترسی راحت‌تر مخاطبان به آنهاست.

علم‌الهدی از پیش‌بینی یک سری امتیازات برای قضات و کارکنان دستگاه قضایی در بحث انتشار مقالات خبر داد و گفت: از دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه نشریات علمی قوه قضائیه، کمک به ارتقای هر چه بیشتر سطح علمی این نشریات و انجام پیگیری‌ها برای اخذ مجوزهای لازم از وزارت علوم است.

رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه ضمن تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقای ظرفیت‌های علمی درون دستگاه قضایی، با اشاره به نگاه والای ریاست محترم قوه قضاییه در امر پژوهش، توسعه و ارتقای نشریات قوه قضاییه را یکی از راهبردهای توسعه امور پژوهشی در قوه قضاییه دانست و ابراز امیدواری کرد که این سامانه بستر مناسبی برای ساماندهی نشریات و بازنمایی توان پژوهشی و علمی قوه قضائیه باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز