خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه خبر داد؛

آغاز به کار آزمایشی سامانه نوبت‌دهی الکترونیکی محاکم قضایی برای تکریم مردم

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۱۲۳

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: سامانه نوبت‎دهی الکترونیک محاکم در دستگاه قضایی در راستای سیاست کلان قوه قضاییه، در سال ۱۳۹۹ مبنی بر حفظ کرامت مردم، از هفته جاری به‎صورت آزمایشی در استان آذربایجان شرقی آغاز به کار کرده است.

به گزارش ایلنا، عیسی زارع پور، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی از راه‎اندازی سامانه نوبت‎دهی الکترونیک محاکم در دستگاه قضایی خبر داد و گفت: این سامانه در راستای سیاست کلان قوه قضاییه در سال ۱۳۹۹ مبنی بر حفظ کرامت مردم، از هفته جاری به‎صورت آزمایشی در استان آذربایجان شرقی آغاز به کار کرده است.

وی افزود: در این سامانه، پرسنل اداری و قضایی زمان‎های ارائه خدمات خود را اعلام کرده و مراجعه‎کنندگان امکان انتخاب وقت از میان زمان‎های اعلام شده را دارند که این امر زمینه کاهش ازدحام، آرامش مراجعه‎کنندگان، منظم و شفاف ‎شدن عملکرد همکاران قضایی و ارائه تحلیل و ارزیابی آماری را فراهم خواهد کرد.

زارع‎پور ادامه داد: سامانه نوبت‎دهی الکترونیک محاکم قضایی در بازه دو هفته در آذربایجان شرقی اجرایی خواهد شد و به تدریج در سراسر کشور و سازمان‎های تابعه قوه قضاییه و همچنین سازمان ثبت و پزشکی قانونی به اجرا در خواهد آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز