خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با ایلنا:

رئیس مجلس یازدهم باید با منویات رهبری هماهنگ باشد/ منتخبان در حال نزدیک شدن به توافق هستند

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۹۸۱

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به رایزنی‌ها برای انتخاب ریاست مجلس یازدهم گفت: در هفته‌های اخیر یک رقابتی ایجاد شده بود که بیم آن می‌رفت این رقابت زمینه‌ساز تخریب برخی از چهره‌ها شود، اما از خبرهایی که دریافت می‌شود اینگونه می‌توان برداشت کرد که افراد درحال نزدیک شدن به یک توافق هستند.

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص شاخصه‌های فردی که در جایگاه ریاست مجلس قرار می‌گیرد، گفت: طبیعی است که این انتظار وجود دارد تا فردی که رییس مجلس می‌شود هماهنگ با سیاست‌های اعلامی مقام معظم رهبری باشد، چرا که در واقع مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی نظام را ابلاغ و تشریح می‌کنند و به طور طبیعی تبعیت از رهبری در مسائل مختف به ویژه مشکلاتی که وجود دارد و یا برنامه‌هایی که برای پیشرفت کشور تهیه می‌شود، حتما لازم است. در نتیجه رییس مجلس باید با منویات رهبری هماهنگ باشد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه ابراز داشت: جبهه پیروان از مجموعه ۱۸ حزب تشکیل شده است و خب هر کدام از این مجموعه‌ها در میان منتخبان نماینده یا نمایندگانی دارند که برخی از آن‌ها شخصیت‌های با سابقه‌ای هستند.

وی ادامه داد: اینکه فرصت تشکیل یک مجلس خوب برای اصولگرایان فراهم شده است، یک توفیق و یک فرصت طلایی محسوب می‌شود که بتوانند با ساماندهی یک فضای مناسب به وظیفه اصلی خود یعنی قانونگذاری و نظارت بر امور اجرایی و اداره کشور بپردازند.

سجادی در ادامه درخصوص انتخابات هیات رییسه مجلس، اظهار داشت: رایزنی‌های خوبی در این خصوص جریان دارد و حتی در هفته‌های اخیر افرادی که برای این کرسی مطرح هستند نشستی با یکدیگر داشتند و در این راستا تبادل‌نظر کردند تا فردی که از یک ویژگی‌های خاصی برخوردار است و رای هم دارد، به عنوان رییس انتخاب شود.

وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر خبرهایی رسیده است که نشان می‌دهد در یک فضای خیلی خوب این افراد با یکدیگر نشستی داشته‌اند و احتمالا به توافقات مناسبی نیز دست پیدا می‌کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین با اشاره به رقابت شکل گرفته میان برخی افراد، اظهار داشت: در هفته‌های اخیر یک رقابتی ایجاد شده بود که بیم آن می‌رفت این رقابت زمینه‌ساز تخریب برخی از چهره‌ها شود، اما از خبرهایی که دریافت می‌شود اینگونه می‌توان برداشت کرد که افراد درحال نزدیک شدن به یک توافق هستند و هیات رییسه به صورت عادی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز