خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور:

سخنان مطهری درباره حوادث آبان فاقد مبنا است/ وزارت کشور مقصر نیست

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۶۳۴

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه سخنان مطهری فاقد مبنا است، گفت: اینکه بگوییم همه مسئولیت‌ها بر عهده وزیر کشور بوده به دور از انصاف است درحالی که بررسی‌ حوادث آبان ماه نشان می‌دهد که وزارت کشور مقصر نبوده است.

به گزارش ایلنا، محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس امروز یکشنبه ۲۱اردیبهشت‌ماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به سخنان اخیر علی مطهری درباره مقصر بودن وزارت کشور در حوادث آبان‌ماه، اظهارکرد: آقای مطهری در جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته در نطق خود گفتند در حوادث آبان ماه تمام تقصیرها متوجه وزیر کشور است درحالی که طبق بررسی‌هایی که انجام گرفته در هیچ گزارش رسمی وزارت کشور مقصر شناخته نشده است و نکاتی که ایشان گفتند فاقد مبنا است.

وی در ادامه افزود: بنده بعنوان رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس و آقای ذوالنور بعنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عضو شورای امنیت کشور هستیم که در آنجا جلسه مشترکی داشتیم همچنین جلسه مشترکی هم در کمیسیون اصل۹۰ با مجموعه وزارت کشور داشتیم که دستگاه هایی مانند وزارت اطلاعات و سپاه و ... هم آمدند و توضیحات خود را ارائه کردند.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به بخش دیگری از سخنان مطهری درخصوص استیضاح وزیر کشور تاکید کرد: به محض اینکه طرح استیضاح وزیر کشور تحویل کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها شد جلسات بررسی طرح در ۱۹ و ۲۵ آذرماه تشکیل شد که پس از رسیدگی به این طرح تعداد امضاها از حد نصاب قانونى افتاد و طبق قانون طرح استیضاح از دستور کار خارج شد.

کولیوند یادآور شد: در حوادث آبان‌ماه وزارت نفت و صمت که از جمله دستگاه‌های مبنای امنیت داخلی هستند و همچنین وزارت اطلاعات هر یک می‌بایست اقداماتی انجام می‌دادند، بنابراین اینکه بخواهیم بگوییم همه مسئولیت‌ها بر عهده وزیر کشور بوده به دور از انصاف است درحالی که بررسی‌ها در حوادث آبان ماه نشان می‌دهد که وزارت کشور مقصر نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز