خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه اعلام کرد؛

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش «مواسات»/ ارسال کمک‌های «سپاه» به دورترین نقاط هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۱۷۸

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در دومین مرحله از رزمایش مواسات، به‌طور هم‌زمان در ۱۲ نقطه جغرافیای نیروی دریایی سپاه ۱۰ هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های محروم و اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات نیروی دریایی سپاه  اظهار کرد: امروز به طور همزمان در ۱۲ نقطه جغرافیای نیروی دریایی سپاه ۱۰ هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های محروم و اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا توزیع می‌شود.

وی افزود: این کمک‌ها به همت ستاد نیروی دریایی سپاه و جمعی از خیران تهیه شده و به دورترین نقاط این استان‌ها منتقل می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این که این کمک‌ها با وسایل نقلیه سپاه و بالگرد به مناطق کمتربرخوردار منتقل می‌شود، اضافه کرد: مرحله اول را در ابتدای ماه مبارک رمضان اجرا کردیم و مرحله سوم را در انتهای ماه رمضان اجرا خواهیم کرد.

سردار تنگسیری تصریح کرد: در مجموع ۳۰ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش مواسات در مناطق مختلف کشور توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز