خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

۱۳ قلم کالای اساسی در قالب ۲۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۷۴۹

امیر حاتمی گفت: مجموعه کارکنان و سازمان‌های وزارت دفاع با احساس تکلیف و پاسخ به رهبر و مولای خود ۱۳ قلم کالای اساسی را در قالب ۲۰ هزار بسته معیشتی مورد نیاز خانوارهای آسیب پذیر و نیازمند توزیع می‌کنند.

به گزارش ایلنا، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در رزمایش کمک مؤمنانه وزارت دفاع با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پربرکت و مبارک رمضان و تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی، با اشاره به عزم انقلابی و جهادی کارکنان وزارت دفاع در کمک‌های انسان دوستانه خود، گفت: مجموعه کارکنان و سازمان‌های وزارت دفاع با احساس تکلیف و پاسخ به رهبر و مولای خود ۱۳ قلم کالای اساسی را در قالب ۲۰ هزار بسته معیشتی مورد نیاز خانوارهای آسیب پذیر و نیازمند توزیع می‌کنند.

وی با اشاره به حضور موثر وزارت دفاع از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار ملت و حوزه بهداشت و درمان و به کار گیری تمام توان، تجهیزات و پشتوانه دانش دفاعی و تأمین اقلام و ملزومات تخصصی کشور در مقابله با این ویروس منحوس، افزود: بلافاصله پس از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا تمامی مدیران و کارکنان وزارت دفاع در سازمان‌های تابعه با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در طرح مواسات، همدلی و کمک همدلانه مشارکت کرده و نسبت به رفع مایحتاج نیازمندان اقدامات شایان توجهی انجام دادند.

وزیر دفاع با بیان اینکه برخی از اقلام توزیع شده جزو اقلام پر تقاضا بازار هستند، گفت: عمده این اقلام شامل برنج، حبوبات، رب گوجه فرهنگی، روغن، تن ماهی، ماکارونی، چای، قند و شکر هستند که در قالب بسته‌های معیشتی اهدا می‌شود.

امیر حاتمی با بیان این کمک‌های معیشتی وزارت دفاع محدود به این ۲۰ هزار بسته نخواهد شد، افزود: ان شاالله در ایام و لیالی قدر و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز کارکنان و مدیران صنعت دفاعی با اهدای یک روز حقوق خود و جمع آوری دیگر کمک‌های خیرخواهانه گام دیگری در جهت حضوری مومنانه و عملیاتی نمودن شعار مواسات و همدلی بر خواهند داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، متخصصین و تلاشگران صنعت دفاعی کشور نه تنها ضامن حفظ امنیت انقلاب و نظام اسلامی اند بلکه در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط، خالصانه و خاضعانه در کنار ملت صبور و با اراده ایران اسلامی ایستاده و به این نقش آفرینی افتخار می‌کنند.

وزیر دفاع در پایان گفت: ان شاالله با لطف پروردگار متعال، عنایات اهل بیت و خاصه نگاه مهرآمیز قطب عالم امکان حضرت امام زمان (عج) و همدلی و همیاری احاد ملت شریف ایران از این دوران سخت به سوی فردای روشن و امیدبخش عبور می‌کنیم و تنها خاطرات مهربانی‌ها و دستگیری‌ها به عنوان نماد استقامت و صبوری ملت ایران در تاریخ پرشکوه این کشور ماندگار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز