خبرگزاری کار ایران

ذوالفقاری:

تجربه مدیریت کرونا الگویی برای حل سایر بحران‌ها در کشور است

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۸۸۳

معاون وزیر کشور گفت: تجربه مدیریت کرونا در کشور باید الگویی برای مدیریت سایر بحران‌ها و چالش‌ها نظیر سیل و زلزله باشد.

به گزارش ایلنا، حسین ذوالفقاری امروز چهارشنبه در هفدهمین نشست کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که در سالن پیامبر اعظم(ص) در محل وزارت کشور برگزار شد، افزود: اقدامات مردم محور، هدف اصلی سیاستگذاری‌های کلان دولتی است و تمام تلاش و دغدغه بر جلب رضایت مردم و رفع نیازمندی‌های آنان است.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: ظرفیت‌های مردمی بسیار بالایی در کشور وجود دارد که می‌توانیم با ساماندهی مناسب این ظرفیت‌ها، استعدادیابی دقیق‌تر و فضا دادن به رشد خلاقیت‌ها، بخش بزرگی از مشکلات عمومی کشور را حل و فصل کنیم.

ذوالفقاری با تاکید بر اینکه در برنامه‌ریزی‌ها باید نگاه مان به آینده باشد، یادآور شد: بایستی از تجارب بدست آمده در عرصه مهار بحران کرونا نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی اظهارداشت: هنر ما در مدیریت بحران‌ها، برقراری تعادل میان امنیت، سلامت و معیشت و اقتصاد کشور است. باید در چنین ایامی نشان دهیم که می‌توان با مدیریت موفق، بر چالش‌ها غلبه کرد و در عین حال، رفاه و آسایش عمومی مردم را هم فراهم ساخت.

رییس کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: شرایط داخلی و جهانی نشان می‌دهد باید خودمان را برای شرایط زندگی با کرونا تطبیق دهیم و در صورت تداوم این بیماری، آمادگی‌های لازم را داشته باشیم.

ذوالفقاری با بیان اینکه در شرایط کرونایی مجبور به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها شده‌ایم، خاطرنشان کرد: باید با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید و ابزارهای ارتباطی، آموزش آنلاین را در کشور تقویت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز