خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری انتصاب جانشین فرمانده نیروی انتظامی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۸۲۰

معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی انتصاب جانشین فرمانده نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در پی انتصاب سردار سرتیپ قاسم رضایی بعنوان جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر و نیروی انتظامی را از مظاهر اقتدار نظام و رکن تعیین کننده نظم و امنیت دانست.

در پیام امیر دریادار سیاری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرتیپ قاسم رضایی
جانشین محترم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
انتصاب به جا و شایسته حضرتعالی بعنوان جانشین فرمانده نیروی انتظامی که گویای حُسن اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا به جنابعالی است را صمیمانه تبریک عرض می کنم.
بدون شک نیروی انتظامی از مظاهر اقتدار نظام و رکن مهم تامین نظم و امنیت در کشور بوده و همواره نقش بی بدیلی در صیانت از دستآوردهای انقلاب  و همچنین خدمت به مردم داشته است.
اینجانب انتصاب جنابعالی را به جانشینی فرماندهی نیروی انتظامی به خانواده بزرگ و عزتمند آن نیرو تبریک گفته و از خداوند منان مسئلت دارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر( عج) و نایب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در انجام ماموریت های محوله و پیشبرد اهداف عالی آن نیروی محبوب و ایثارگر موفق و موید باشید.
دریادار حبیب الله سیاری
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز