خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان زنجان:

چرخ تولید ۸۰ واحد صنعتی به حرکت درآمد/ با این اقدام ۱۰۰۰ میلیارد تومان عائد زنجان شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۶۹۶

شهریور ماه سال ۹۸ در پی سفر رییس قوه قضاییه به استان زنجان و صدور دستور در خصوص تعیین تکلیف باطله‌های فیلتر کیک پسماند سرب و روی، این موضوع مهم که یکی از بزرگترین معضلات محیط زیستی استان بود در دستور کار قرار گرفت و حالا با پیگیری دستگاه قضایی مشکلات زیست محیطی رفع و هزار میلیارد تومان عائد استان زنجان شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان زنجان به همراه دادستان مرکز این استان، در بازدید از پیش اعلام نشده از محل دپوی فیلتر کیک‌های پسماند سرب و روی زنجان، گفت: با پیگیری‌های فراوان ۸ میلیون تن باطله کیک روی که ده‌ها سال بلاتکلیف مانده بود با رای دستگاه قضا در اختیار دولت قرار گرفت تا هزار میلیارد تومان ارزش ریالی آن به نفع مردم استان زنجان تمام شود.

وی افزود: عملیات سیمان پاشی و ایجاد دیواره‌های بتنی برای رفع مشکلات محیط زیستی کیک روی نیز انجام شد.

گفتنی است با تعیین تکلیف باطله‌های فیلتر کیک پسماند سرب و روی در زنجان؛ محیط زیست آرام گرفت و چرخ تولید ۸۰ واحد صنعتی به حرکت در آمد.

رییس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: دستگاه قضایی این استان در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه به ویژه پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان زنجان، از همان روز اقدامات لازم برای به ثمر نشستن مصوبات را بکار بست و با لطف خدا بیشتر مصوبات سفر اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز