خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید مجتمع قضائی ولیعصر(عج) معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۴۷۶

محمد طاهر نجفی به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضائی ولیعصر(عج) معرفی شد.

به گزارش ایلنا، محمد ملایی در مراسم معارفه سرپرست جدید مجتمع ولیعصر (عج) تهران اظهار کرد: همکاران باید دستیابی به این اهداف را در سرلوحه کار خود قرار دهند تا برنامه تحول در دستگاه قضایی به نحو احسن اجرا و زمینه رضایتمندی مردم حاصل شود که این امر رضایت خداوند را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع با بخشنامه و دستورالعمل محقق نمی‌شود، بلکه مدیران ارشد و میانی باید با اخلاق مداری نسبت به همکاران قضایی و اداری با عمل درس تکریم را به آنان آموزش داده و همزمان تکریم مردم را از همکاران مطالبه کنند.

معاون اجرایی دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، اجرای سیاست‌های اولویت دار دستگاه قضایی از جمله کاهش ورودی پرونده به محاکم از طریق قضازدایی، رفع اطاله دادرسی، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود در قانون مجازات اسلامی، تلاش برای حفظ سلامت پرسنل اداری و قضایی و تکریم ارباب رجوع را خواستار شد.

در این مراسم محمدطاهر نجفی به‌عنوان سرپرست جدید مجتمع ولیعصر (عج) حکم انتصاب خود را دریافت کرد و در خاتمه از تلاش‌های غلامیاری سرپرست پیشین تقدیر به‌عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز