خبرگزاری کار ایران

رزمایش همدلی و کمک مومنانه در ستاد ارتش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۶۴۳

رزمایش همدلی و کمک مومنانه ستاد ارتش، با اهدای بسته های معیشتی به کارکنان وظیفه متاهل، توسط قرارگاه پشتیبانی این ستاد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم شفیعی، فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش با اعلام خبر فوق گفت: رزمایش کمک مومنانه با تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص مساوات و کمک مومنانه و با هدف کمک و خدمات‌رسانی به  کارکنان وظیفه کم بضاعت و آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع بسته های معیشتی در بین آنها انجام شد.

وی با بیان اینکه کمک و همدلی ریشه در معنویت و خداباوری دارد افزود: قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش در این رزمایش بابرکت و خیرخواهانه با تمام توان به صحنه آمده است تا در راستای کمک و مساعدت به کارکنان وظیفه‌ای که بدلیل شیوع ویروس کرونا، خانواده هایشان در معرض  آسیب قرار گرفته‌است، اقدام شایسته انجام دهد.

فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش اظهار کرد: ویروس کرونا با همه مشکلات و گرفتاری های خود، زمینه ایجاد روحیه ایثار و خدمت به هم نوع را در جامعه ایجاد کرده که مصداق این ایثارگری، رزمایش کمک مومنانه بود که الحمدلله نه تنها نیروهای مسلح بلکه همه اقشار جامعه در این اقدام خداپسندانه مشارکت خوبی داشته‌اند.

وی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر و انسان دوستانه دانست و گفت: امیدواریم به برکت این ماه بابرکت شاهد برچیده شدن چهره فقر  و تقویت روحیه ایثار و همدلی در جامعه اسلامی باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موج خدمت و مردم یاری با شکل گیری رزمایش کمک مومنانه با قوت دنبال می شود و امید است که شاهد حضور حداکثری برای شرکت در این اقدام خداپسندانه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز