خبرگزاری کار ایران

سردار سلیمانی:

به برکت وجود معلمان، کشور صحنه توانمندی، ابتکار و خلاقیت شده است

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۳۹۲

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی روز معلم را به تمام اساتید، معلمان و فرهنگیان کشور تبریک گفت.

وی در بخش از پیام خود تاکید کرد: پیشرفت‌های جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی، حاصل مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر معلمانی دلداده است که در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق، ایثار، بینش و بصیرت را به نمایش گذاشته‌اند.

متن کامل پیام را در ادامه بخوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرزندان ایران اسلامی مرهون اساتید و معلمان بسیجی توانمند و متعهدی هستند که با تأسی از سیره ائمه‌اطهار (علیهم السلام) تصویری باشکوه از تلاش و خلاقیت را در عرصه‌های گوناگون تمدن سازی نوین اسلامی بر دل ها نقش بسته‌اند. بحمدالله امروز در گام دوم انقلاب  اسلامی جای جای کشور عزیزمان به برکت خون ۴ هزار معلم شهید و همچنین وجود معلمانی مؤمن، انقلابی و ایثارگر به صحنه های  کم نظیر توانمندی، ابتکار و خلاقیت تبدیل شده است.

پیشرفت های جوانان ما در عرصه های مختلف علمی که لرزه بر اندام  بدخواهان نظام مقدس اسلامی‌مان انداخته، حاصل مجاهدت‌های خستگی ناپذیر معلمانی دلداده است که در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق، ایثار، بینش و بصیرت را به نمایش گذاشته‌اند.

اینجانب دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استوانه دین و دانش، پاره تن و حاصل عمر امام (رحمه الله علیه) استاد شهید مرتضی مطهری و روز فرخنده معلم که به معنی واقعی کلمه مظهر ایثارگری و از خودگذشتگی است را به همه اساتید، معلمان و فرهنگیان عزیز در جای جای میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون برای شما عزیزان مسئلت می‌نمایم.»

سرتیپ غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج  مستضعفین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز