خبرگزاری کار ایران

گزارش «میدل ایست مانیتور» از تلاش ترامپ برای منحرف کردن اذهان عمومی در سال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۸۵۶

میدل ایست مانیتور در گزارشی به ناکارآمدی ترامپ پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از میدل ایست مانیتور، علیرغم تأثیرات بیماری همه‌گیر جهانی کرونا ویروس، رئیس‌جمهور آمریکا، دونالد ترامپ موفق شد به روش خود جهان را از ناکارآمدی خود در مدیریت کرونا منحرف کند و هنگامی که به ملوانان آمریکایی دستور داد، هر کشتی ایرانی را که به کشتی‌هایشان نزدیک می‌شود، نابود کنند، به نظر می‌رسد به دنبال تحریف اذهان عمومی بوده است.

امسال سال انتخابات در آمریکا است که احتمالاً ترامپ انتظار داشت زمان نسبتاً راحتی پشت سر بگذارد اما کرونا و مسائل اقتصادی او را درگیر کرده است.

حدود ۲۵ میلیون آمریکایی به دلیل بیماری همه‌گیر، شغل خود را از دست داده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این تعداد افزایش یابد، کرونا باعث لطمه به اقتصاد آمریکا و جهان شده است. علائمی وجود ندارد که به زودی همه‌گیری متوقف شود.

سال انتخابات ترامپ به شکلی پیش نمی‌رود که او امیدوار بود. عصبانیت عمومی مردم آمریکا از برخورد وی با بحران ویروس کرونا آشکار است و حتی اکنون به نظر می‌رسد او سعی دارد به جای جان مردم، از اقتصاد محافظت کند.

 او احساس خجالت می‌کند، اما نشان نمی‌دهد؛ چرا که این سبک او نیست در عوض، او برای رونق بخشیدن به اقتصاد و منحرف کردن اذهان عمومی به یک تاکتیک آزمایش شده متوسل می شود: «گزینه رفتن به جنگ».

در مورد ترامپ، این گزینه ممکن است یک امر نجات‌بخش در سال انتخابات حساس وی باشد، تعدادی از کشورهای مخالف ایران او را به جنگ با ایران تشویق می‌کنند؛ چراکه درگیری آمریکا در جنگ می‌تواند به اقتصاد کشورهای حامی ترامپ کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز