خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران پیگیر وضعیت سلامتی دانشجویان ایرانی در بلاروس شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۵۸۶

در ادامه رایزنی‌های سفارت با دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس در ارتباط با وضعیت سلامتی دانشجویان ایرانی و تسهیل شرایط تحصیلی آنها، سعید یاری سفیر ایران در گفت و گوی تلفنی با «آناتولی سیکورسکی» رییس این دانشگاه، تاکید کرد که حصول اطمینان از حفظ سلامتی دانشجویان ایرانی، اولویت اساسی سفارت است.

به گزارش ایلنا، سفیر ایران روز چهارشنبه در این رایزنی تلفنی از رییس دانشگاه خواست جهت افزایش ضریب سلامتی دانشجویان ایرانی، کلاس های درسی دانشگاه کمافی السابق به صورت غیر حضوری ادامه پیدا کند.

سیکورسکی با تشریح آخرین وضعیت تصمیمات مربوط به برنامه‌های آموزشی دانشگاه، اظهار داشت که حفظ سلامتی دانشجویان و کادر آموزشی دانشگاه، از اهمیت بالایی برای مدیریت دانشگاه برخوردار بوده و همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی تاکید کرد که درخواست سفارت برای تداوم کلاس‌ها به صورت غیر حضوری را با نظر مثبت بررسی کرده و همه تلاش خود را برای تامین نظر سفارت بعمل خواهد آورد.

همچنین رییس دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس گفت که امتحانات پایان ترم دانشجویان طبق برنامه زمان بندی اعلام شده و در موعد مقرر برگزار خواهد شد و همه تمهیدات بهداشتی مقتضی پیش بینی شده تا احیانا، سلامتی دانشجویان و کادر آموزشی در مخاطره قرار نگیرد.  

سفیر کشورمان نیز ضمن تشکر از تلاش‌های مدیران دانشگاه، تاکید کرد که سفارت آماده همه گونه همکاری با دانشگاه جهت افزایش ضریب سلامتی دانشجویان ایرانی است.

یادآور می شود که سفیر ایران در تاریخ ۲۲ فروردین با" آناتولی سیکورسکی" دیدار و مسائل مبتلابه دانشجویان ایرانی را پیگیری کرده بود. قریب  ۸۰۰ دانشجوی ایرانی در دانشگاه های بلاروس، غالبا در رشته های علوم پزشکی مشغول تحصیل هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز