خبرگزاری کار ایران

حسین زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

بمباران ارتفاعات مرزی عراق و ایران از سوی جنگنده‌های ترکیه، موجب کشته شدن دو تن از اهالی اشنویه شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۴۶۴

نماینده مردم اشنویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشته شدن دو تن از اهالی اشنویه بر اثر بمباران ارتفاعات مرزی عراق با ایران از سوی جنگنده‌های ترکیه گفت: وزارت خارجه باید نسبت به این تداخلات مرزی که باعث ایجاد ناامنی می‌شود، رسیدگی کند تا این اتفاق دیگر رخ ندهد.

عبدالکریم حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: این اتفاق در منطقه‌ای خاکورک اشنویه رخ داد که نه در خاک ترکیه قرار دارد و نه در خاک ایران؛ بلکه این منطقه در خاک عراق واقع شده است.

نماینده مردم اشنویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گویا این افراد سه نفر بودند که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به این منطقه رفته بودند.

وی افزود: با بمباران این منطقه توسط نیروهای ترکیه دونفر جان خودشان را از دست می‌دهد و یک نفر زنده می‌ماند که به ایران بازگشته است. 

حسین‌زاده گفت: با هماهنگی‌های که توسط مقامات ایرانی صورت گرفته است خانواده‌های این افراد به برای آوردن اجساد عزیزان‌شان به این کشور خواهند رفت. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارت خارجه باید نسبت به این تداخلات مرزی که باعث ایجاد ناامنی می‌شود، رسیدگی کند تا این اتفاق دیگر رخ ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز