خبرگزاری کار ایران

دژپسند در حاشیه جلسه هیات دولت:

آزادسازی سهام عدالت خون تازه‌ای به بازار سرمایه تزریق کرد

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۳۴۲

وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه از لطف مقام معظم رهبری به شورای عالی بورس تشکر می کنم، گفت: این اقدام یک خون تازه‌ای است که به بازار سرمایه مورد اقبال مردم و سهام داران تزریق کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد دژپسند در حاشیه هیات دولت درباره آزاد سازی سهام عدالت گفت: در ابتدا باید خرسندی خود از این اتفاق را اعلام کنم که خوشبختانه یک تحول اساسی هم برای دارندگان سهام عدالت و هم برای بازار سرمایه با ابلاغیه مقام معظم رهبری صورت گرفت.

وی افزود: خوشبختانه مقام معظم رهبری با درخواست رئیس جمهور مبنی بر اینکه دارندگان سهام عدالت بر اساس ضوابطی که به تصویب شورای عالی بورس می رسد موافقت کردند تا بتوانند آنچه که تا امروز مالکیت آن را داشتند خودشان مدیریت کنند.

وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه از لطف مقام معظم رهبری به شورای عالی بورس تشکر می کنم،اظهار داشت: این اقدام یک خون تازه‌ای است که به بازار سرمایه مورد اقبال مردم و سهام داران تزریق کرد و این یک تحول محسوب می شود.

دژپسند اضافه کرد: در این شرایط که بعضی از دارندگان سهام عدالت شرایط اقتصادی مناسبی ندارند و به خاطر آثار اقتصادی ناشی از ویروس کرونا شرایط اقتصادی آنها تغییر کرده الان می توانند سهام خود را به درستی مدیریت کنند و به نحوی که ما در آینده نزدیک اعلام میکنیم بخشی از این سهام برای فروش آزاد می شود و سهامداران می توانند آن را بفروشند.

وی تاکید کرد: من به عنوان وزیر اقتصاد و کارشناس مسائل اقتصادی توصیه ام این است، تا مردم تا می توانند این سهام را خودشان مدیریت کنند و از فروش فوری و شتابزده خودداری کنند.

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: دارندگان سهام عدالت به این نکته توجه ویژه کنند که ممکن است تعدادی از افراد سودجو برای خرید این سهام به میدان وارد شوند و از اطلاعاتی که هنوز از ارزش سهام کاملا اعلام نشده سوء استفاده کنند و خدای ناکرده به قیمت بسیار پایین تر از ارزش واقعی سهام نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند که این خیلی خطرناک است و باید دارندگان سهام به آن دقت کنند؛ این سهام سهام ارزشمندی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز