خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه قوه قضائیه و مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۶۹۵

تفاهم‌نامه همکاری مشترک پژوهشگاه قوه قضائیه و مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی صبح امروز امضا شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الله علم‌الهدی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک پژوهشگاه قوه قضاییه و مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی، اظهار کرد: هیات اندیشه ورز اتاق فکر و بازوی علمی و کارشناسی قوه قضاییه است، همچنین مطالعات بنیادی راهبردی و کاربردی سه دسته پژوهش‌هایی هستند که ما در پژوهشگاه متناسب با نیاز‌های قوه و بر اساس نیازسنجی انجام دادیم.

وی ادامه داد: رویکرد کلی تمام برنامه‌های پژوهشگاه قوه قضاییه بنا بر تاکید رئیس قوه قضاییه بحث تحول است که برای اجرایی شدن آن پژوهش‌های مطالعاتی و پشتیبانی علمی را انجام می‌دهیم.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه تاکید کرد: یکی از توصیه‌های رییس قوه قضاییه این است که حتما با تمام مراکز علمی و مطالعاتی وارد مذاکره شویم و از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

وی افزود: برای آن که در زمینه‌های مختلفی هم افزایی داشته باشیم، موضوعاتی را مشخص کردیم و با بخش‌های مختلفی از قوه قضاییه مانند سازمان زندان‌ها و پزشکی قانونی و.. کارگروه‌های مشترکی را تشکیل دادیم تا مسایل و مشکلات را در دستور کار قرار دهیم و در جهت رفع آن‌ها گام برداریم.

علم الهدی تصریح کرد: زمینه کاری و همکاری زیادی بین دو مجموعه وجود دارد و امید است از ثمرات این همکاری بهره‌مند شویم.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه افزود: امیدوارم بتوانیم بر اساس تفاهم نامه، کارگروه مشترکی را ایجاد کنیم تا این کار مشترک عملیاتی شود و از ثمرات آن بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز