خبرگزاری کار ایران

کولیوند در گفت‌وگو با ایلنا:

تعداد مبتلایان نسبت به گذشته سیر صعودی ندارد/ در حال ذخیره‌سازی اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا در آینده هستیم/ تخت‌های آی سی یو را افزایش می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۶۵

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شیوع کرونا در استان البرز صعودی نیست اما نگران موج جدید با شروع تردد‌ها هستیم، گفت: خوشبختانه ما در استان البرز تا این لحظه با کمبود مواد ضد عفونی ، ماسک و سایر اقلام بهداشتی مواجه نبودیم و درصدد هستیم با ذخیره سازی این اقلام، در صورتی که در آینده شیوعی اتقاق افتاد، با کمبود مواجه نشویم.

محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان البرز گفت: هرچند منع تردد و رفت و آمدها برداشته شده اما تعداد مبتلایان نسبت به گذشته سیر صعودی نداشته است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز به کار اصناف بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی البرز باتوجه به اینکه اصناف در حال آغاز به کار هستند و مرحله به مرحله سایر شغل‌های دیگر هم به آن اضافه می‌شود این نگرانی را دارند که  ممکن است یک شیوع جدیدی اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: بر مبنای نگرانی دانشگاه علوم پزشکی البرز، دستور‌العمل‌هایی برای فاصله گذاری اجتماعی، رعایت مسائل بهداشت فردی، اجتماعی، حضور در اماکن عمومی مانند اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و مترو اتخاذ شده و با جدیت  اجرا و نظارت می‌شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره تجهیزات و امکانات پزشکی در استان البرز گفت: خوشبختانه ما در استان البرز تا این لحظه با کمبود مواد ضد عفونی ، ماسک و سایر اقلام بهداشتی مواجه نبودیم و درصدد هستیم با ذخیره سازی این اقلام، در صورتی که در آینده شیوعی اتقاق افتاد، با کمبود مواجه نشویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم سعی داریم در بحث دارو، تخت‌های آی سی یو و سایر موارد بیمارستانی تجهیزات را اضافه کنیم و این وظیفه هم بر عهده رئیس دانشگاه علوم پزشکی گذاشته شده است. 

کولیوند درباره تاثیر کرونا بر روی اقتصاد و کسب و کار مردم و نحوه جبران این خسارت‌ها گفت: قطعا بیماری کرونا تاثیرات خود را بر روی اقتصاد گذاشته است، اما با پویش عمومی که برای کمک به نیازمندان اتفاق افتاد، قدم های خوبی در این راستا برداشته شد. در استان البرز مناطق از همدیگر تفکیک و شهرهای اقماری جدا شدند.

نماینده استان البرز تاکید کرد: پویش کمک به نیازمندان با کمک خود مردم اتفاق افتاد و بسته‌های حمایتی به دست خانواده‌هایی که از قبل تحت حمایت کمیته امدادی و بهزیستی بودند، رسانده شد. محله بندی‌ها صورت گرفت و آدم‌های با حیایی که اسم‌شان جایی نیست و بی‌بضاعت هستند مورد شناسایی قرار گرفته و کمک‌ها را دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز