خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی ارتحال آیت‌الله امینی

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۳۷۳

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی پیامی ارتحال آیت‌الله ابراهیم امینی، عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری به شرح زیر است:

إنا للّه و إنا إلیه راجعون

رحلت جانگداز عالم ربانی و فقیه اخلاقی مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی نجف آبادی (رضوان الله تعالی علیه) موجب تأسف و تأثر قلبی اینجانب گردید.

آن اسوه ی تقوا و اخلاص از جمله مبارزان و مجاهدان سخت کوشی بودند که نقش ویژه و مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت آرمان ها و اهداف الهی انقلاب و امام راحل (اعلی الله مقامه) در سنگرهایی همچون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، امامت جمعه، حوزه های علمیه و دیگر عرصه های خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  داشتند.

درگذشت این شخصیت خدوم و ارزشمند را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علماء اعلام، حوزه های علمیه و خانواده محترم آن فقید سعید تسلیت عرض نموده، صبر و اجر برای خاندان معظم ایشان و همنشینی با اولیاء، الهی و ائمه طاهرین (سلام الله علیهم اجمعین) را برای آن عالم پارسا از خداوند بزرگ مسألت دارم.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز