خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع تشخیص مصلحت درگذشت آیت الله امینی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۸۸۳

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت آیت الله ابراهیم امینی، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت آیت الله ابراهیم امینی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن  پیام آیت الله آملی لاریجانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لایسدّها شیء

خبر ارتحال عالم وارسته و اخلاقی والامقام حضرت آیت الله آقای حاج ابراهیم امینی عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم شریف تهران در مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر و تاسف اینجانب گردید.

عالم جلیل القدر مرحوم آیت الله آقای حاج ابراهیم امینی از بدو شروع نهضت از همراهان امام راحل (ره) و یاران با وفای رهبر عظیم الشان بوده و در کنار فعالیت های علمی، فقهی و پژوهشی در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجمع تشخیص مصلحت نظام، منشاء خدمات ارزنده ای پس از پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

اینجانب این ضایعه مولمه را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع معظم و همه شاگردان و ارادتمندان بویژه بیت محترم ایشان تسلیت می گویم و ضمن طلب علو درجات و آرزوی رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید، برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

صادق آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز