خبرگزاری کار ایران

رئیسی درگذشت آیت‌الله امینی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۸۶۸

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، با صدور پیامی درگذشت آیت الله امینی، عضو مجلس خبرگان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام رئیس قوه قضائیه به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت آیت الله ابراهیم امینی، از علمای پیشتاز انقلاب اسلامی و از یاران صدیق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، مورد تاثر اینجانب شد.

این فقیه گرانقدر عمر با برکتش را در خدمت به فقه جعفری، حوزه های علمیه و انقلاب شکوهمند اسلامی سپری کرد. به نحوی که در زمان مبارزات دوران ستمشاهی و در کسوت شاگرد و نماینده حضرت امام (ره)، در دوران پیروزی انقلاب و نمایندگی ایشان در مسئولیت‌‎های مختلف، در قامت نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و نیابت ریاست این مجلس، در مقام امامت جمعه شهر مقدس قم و به عنوان یکی از اعضای برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پشتیبان و در خدمت انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و از هیچ تلاش علمی و عملی در دفاع از اصل مترقی ولایت فقیه دریغ نکرد.

اینجانب این ضایعه را به محضر بقیه الله الاعظم،  ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شاگردان و خانواده محترم ایشان و مردم شریف نجف آباد تسلیت می گویم و برای آن فقید سعید علو درجات و بهره‎مندی از دریای رحمت ماه مبارک رمضان و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس قوه قضائیه

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز