خبرگزاری کار ایران

علوی در گفت‌وگو با ایلنا:

با وجود مشکلات نفتی، نمی‌توان از دولت انتظار حمایت‌های بیشتری داشت/ ۱۳ مورد مبتلا به کرونا طی دو هفته گذشته در شهرستان لامرد/ تاکنون هیچ مورد فوتی نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۸۵۴

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس دهم با بیان اینکه با وضعیت بودجه دولت و مشکلات نفتی، نمی‌توان از دولت انتظار حمایت‌های بیشتری داشت، گفت: تجهیز بیمارستان‌ها و فراهم کردن امکانات بهداشتی حمایت‌‌هایی است که از سوی دولت انجام شده و باید آنها را در نظر گرفت.

محسن علوی، نماینده مردم لامرد و مهر از توابع استان فارس در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان خود در وضعیت شیوع کرونا اظهار کرد: مدیریت این موضوع توسط شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس مناسب بوده است اما متاسفانه در شهرستان لامرد که تا دو هفته گذشته پاک بود، امروز ۱۳ نفر مبتلا شده‌اند و همچنین در شهرستان مهر ۷ یا ۸ مورد مبتلا گزارش شده است و خوشبختانه تاکنون هیچ فوتی نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی بیمارستان جدید لامرد حمایت ویژه‌ای بود که از سوی دولت انجام شد، افزود: در حال حاضر گروه‌های مردمی و جهادی در منطقه در حال تولید ماسک و ضدعفونی کردن هستند و بیمارستان جدید لامرد نیز در حال راه‌اندازی است و در صورت صعودی بودن شمار مبتلایان به کرونا، بیمارستان قدیم لامرد مجهز شده که به مرکز مداوای مبتلایان به کرونا تبدیل می‌شود.

عضو کمیسیون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم درباره حمایت معیشتی دولت از شهروندان نیز گفت: با وضعیت بودجه دولت و وجود تحریم‌ها و مشکلات نفتی، نمی‌توان از دولت انتظار حمایت‌های بیشتری داشت؛ تجهیز بیمارستان‌ها و فراهم کردن امکانات بهداشتی حمایت‌‌هایی است که از سوی دولت انجام شده و باید آنها را در نظر گرفت.

وی ادامه داد: مردم از طریق گروه‌های جهادی، بسته‌های معیشتی را آماده می‌کنند و در روستاها توزیع می‌کنند یعنی اکثر حمایت‎‌ها مردمی است. ما حرکت‌های نوع‌دوستانه را در شهرستان لامرد و مهر به خوبی شاهد هستیم و امیدواریم کشور و جهان این بحران را به زودی پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز