خبرگزاری کار ایران

محسنی‌بند‌پی:

تلاش کردیم افرادی که روزمزد هستند تحت پوشش کمک مومنانه قرار گیرند

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۴۸۷

استاندار تهران تاکید کرد:تلاش کردیم افرادی که در شرایط بیماری کرونا روزمزد هستند تحت پوشش کمک مومنانه قرار گیرند

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی‌بندپی در حاشیه برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌ای که امروز برگزار شد تحت عنوان پویش بخشش کریمانه برای افراد نیازمند بود که با استفاده از این کمک‌ها برای کسانی که شغلشان را از دست دادند کمک‌هایی جمع آوری شد.

وی افزود: باید نگاه همه جانبه ای به این افراد داشته باشیم و باید شرایطی فراهم کنیم که این افراد و کسانی که نیازمند دریافت کمک هستند از این یاری‌ها بهره‌مند شوند.

استاندار تهران خاطر نشان کرد : نهضت خوبی در شهرستان‌های استان و خود شهر تهران صورت گرفته که در شرایط فعلی حدود ۱۱۰ هزار بسته مواد غذایی و بسته‌های بهداشتی برای افرادی که از قبل شناسایی شدند جلساتی را در فرمانداری و در سپاه تشکیل شده بود این اقلام به دست این افراد رسیده است.

محسنی بندپی در خصوص نقش فرمانداری و استانداری در ارائه این بسته‌ها به افراد نیازمند گفت: افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند شناسه دارند و بر اساس لیست پرداخت شده‌اند و برخی از افراد هم هستند که در این شرایط دچار مشکل شده‌اند و ما هدفمان این است که افرادی که در شرایط بیماری کرونا روزمزد بودند و به دلایل مختلف نخواستند تحت پوشش نهادهای حمایتی باشند توسط فرمانداری شهرستان‌ها، ائمه جمعه و بسیج شناسایی شوند و کمک‌ها برای آنها جمع آوری و ارائه شود.

وی عنوان داشت: تلاش ما این بوده که این کمک‌ها به صورت متمرکز باشد و این طور نباشد که خانواده‌ای از چند جا کمک بگیرد و خانواده‌ای بدون دریافت کمک بماند و ساماندهی شده و تدوامدارد که در استانه ماه مبارک رمضان شروع شده و در طول ماه مبارک نیز استمرار پیدا خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز