خبرگزاری کار ایران

روحانی در آئین بهره‌برداری از ترمینال جدید فرودگاه لامرد:

۲۰ پروژه مهم فرودگاهی تا پایان سال افتتاح خواهد شد/ آغاز عملیات اجرایی آزادراه لامرد به پارسیان به زودی

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۳۸۳

رئیس‌جمهور در آئین بهره‌برداری از ترمینال جدید فرودگاه لامرد، با ابراز خشنودی از افتتاح این پروژه فرودگاهی گفت: ان شاالله تا پایان سال ۲۰ پروژه مهم فرودگاهی در کشور افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی روز پنجشنبه در این آئین که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تشکر از تلاش‌های دست اندرکاران و مسئولان در زمینه فرودگاهی و خبرهای بسیار خوبی که به مردم داده می شود، اظهار داشت: مهندس اسلامی قول دادند عملیات اجرایی آزادراه لامرد به پارسیان را نیز به زودی و در ماههای آینده آغاز کنند که تحول بسیار خوبی برای استان و منطقه پارسیان و لامرد خواهد بود.

روحانی خاطرنشان کرد: در واقع امروز باید بگوییم همه این افتتاح‌هایی که در لامرد انجام شد تعلق به سه استان دارد، گر چه اینها در استان فارس است اما دو تا همسایه را هم در نزدیکی خودش دارد؛ هم هرمزگان و هم بوشهر و این طرح‌ها از یک طرف وقتی می خواهد به آب متصل شود به هرمزگان نیاز پیدا می کند و وقتی می خواهد به گاز متصل شود، به بوشهر نیاز پیدا می کند.

رئیس جمهور گفت: خوشحالم این منطقه در یک سه راهی اتصال بین سه استان بسیار خوب کشورمان در جنوب که استانهای بسیار استراتژیک هم هستند قرار گرفته و ان شاءالله همه این پروژه‌ها برای مردم مبارک باشد و از وزرای صنعت، معدن و تجارت ، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان و راه و شهرسازی تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

ترمینال جدید فرودگاه لامرد در زمینی به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع احداث شده و ظرفیت پذیرش سالانه ۹۰۰ هزار مسافر را داراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز