خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی تلفنی مطرح شد؛

لاریجانی از زحمات و تلاش معلمان در تداوم جریان یادگیری دانش آموزان قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۲۶۲

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر آمورش و پرورش  از زحمات و تلاش معلمان در تداوم جریان یادگیری دانش‌آموزان قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا،محسن حاجی میرزایی در گفت‌وگوی تلفنی با علی  لاریجانی ضمن احوالپرسی از وی با اشاره به راه اندازی شبکه آموزش دانش آموزی، اظهار کرد: در ابتدای راه‌اندازی شبکه شاد حدود ۷۵ درصد از محتواهای آموزشی در مدارس تدریس شده بود بنابراین در این شبکه آموزشی ارزیابی از مجموعه آموخته ‌شده انجام و آموزش مابقی محتواهای درسی ادامه و به پایان می‌رسد.

وی افزود: اتمام سال تحصیلی و انتقال همه محتوای آموزشی برعهده معلمان است لذا نه‌تنها معلمان تعطیل نیستند بلکه با علاقه‌مندی بیشتری در میدان حضور دارند و تمام‌وقت خود را صرف آموزش دانش آموزان می‌کنند و ما نیز باید از آنان حمایت و پشتیبانی ‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش‫ با بیان اینکه نباید آموزش تعطیل شود، گفت: محیط آموزشی باید برای آموزش مناسب باشد و درجاهایی که اینترنت وجود ندارد، بسته‌های آموزشی ارائه می‌شود.

‫وی در ادامه اضافه کرد: البته اگر آمار دانش‌ آموزانی که موفق به ورود به این شبکه نشدند به‌طور دقیق مشخص شود برای آموزش آنان تدبیر خواهیم کرد‪.

‫وزیر آموزش و پرورش در پایان تاکید کرد: مدیران و معلمان عزیز به‌صورت حضوری و با ارائه بسته‌های آموزشی حتی با تماس‌های تلفنی آموزش را پی می‌گیرند و اجازه نمی‌دهیم دانش‌آموزی از آموزش جا بماند.

در این گفت‌وگوی تلفنی رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که روند آموزش نباید تعطیل یا با وقفه مواجه شود، اظهارکرد: هیچ دانش آموزی نباید از آموزش جا بماند. فضای آموزش باید برای همه دانش آموزان مناسب باشد و درجاهایی که دسترسی به اینترنت آسان نیست، تولید بسته‌های آموزشی صورت گیرد.

لاریجانی همچنین در این تماس تلفنی از زحمات و تلاش معلمان در تداوم جریان یادگیری دانش آموزان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز