خبرگزاری کار ایران

دریادار تنگسیری خبر داد؛

رزمایش «کمک مومنانه» نیروی دریایی سپاه آغاز شد/ توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۲۴۸

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط رزمندگان و فرماندهان نیروی دریایی سپاه تهیه و در دو مرحله تا پایان ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان شهرهای محل استقرار این نیرو توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دریادار تنگسیری درباره آغاز رزمایش کمک مومنانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: با فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  و دستور سرلشکر سلامی فرمانده محترم کل سپاه، رزمندگان و خیرین این نیرو  با برگزاری رزمایش مواسات و همدلی به ویژه در ایامی که کشور دچار بیماری ویروس منحوس کرونا است تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی را  تهیه و در بین نیازمندان شهرهای تهران، شیراز، رشت، ساری، چابهار، جاسک، بندرعباس، بندر لنگه، عسلویه، بوشهر و  ماهشهر توزیع خواهند نمود.

 وی افزود :از ابتدای شیوع ویروس کرونا،  خواهران  بیت الزهرای سراسر نیروی دریایی سپاه تلاش کردند نیازمندی  بهداشتی کارکنان بیمارستان ها وخانواده ها و بخشی از نیاز مردم شهرستانهای محل استقرار این نیرو را برطرف نمایند که به عنوان نمونه می توان به راه اندازی و برپایی کارگاه تولید ماسک در سراسر نیروی دریایی سپاه به شکل خودجوش  اشاره نمود.

  دریادارتنگسیری خاطر نشان کرد:بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مینی بر تشکیل رزمایش همدلی و مواسات  ، نیروی دریایی سپاه اقدام به تشکیل قرارگاه مرکزی رزمایش همدلی و کمک مومنانه در محل ستاد این نیرو در بندرعباس نمود که این قرارگاه درکشور  ۱۲زیر مجموعه و قرارگاه فرعی دارد  که این قرارگاه ها در استانهای هرمزگان ، بوشهر ،   خوزستان  ،فارس ، تهران ،گیلان ،مازندران ، سیستان و بلوچستان، خوزستان هرکدام یک قرارگاه مستقر گردیده است .

وی افزود:مجموع کمک‌های نیروی دریایی سپاه تاکنون بالغ بر۸ هزار بسته معیشتی بوده و به حول و قوه الهی این بسته ها تا پایان ماه مبارک رمضان در دو مرحله به ۱۰هزار عدد خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: تمام تلاش رزمندگان و فرماندهان  این نیرو با تأسی از سیره ائمه معصومین (ع) حفظ شأن و کرامت نیازمندان است و همه عوامل، دقت لازم را در این امرخواهند داشت که البته  گزارش چنین اقداماتی  با هدف تشویق سایر افراد جامعه و کارکنان به این امر خیر و خداپسندانه می باشد.

دریادار تنگسیری در پایان اذعان کرد: در کنار مردم عزیز به خصوص محرومین جامعه هستیم و تمام تلاش خود را برای کمک و همکاری با آنها به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز