خبرگزاری کار ایران

نماینده گرگان و آق‌قلا در گفت‌و‌گو با ایلنا:

از اول اسفند درگیر کرونا بودم/ نتیجه آخرین تستم منفی شد/ آمار مبتلایان استان گلستان کاهش پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۰۹۸

نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس دهم از بهبودی خود خبر داد و گفت: من از اول اسفند ماه درگیر کرونا بودم، سه هفته در بیمارستان و یک ماه در منزل قرنطینه بودم اما خوشبختانه نتیجه آخرین تست کرونایی که دادم منفی شد و با مجوز پزشک از دیروز مشغول به کار شدم.

نورمحمد تربتی نژاد، نماینده گرگان و آق‌قلا در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آمار مبتلایان به کرونا در استان گلستان، اظهار کرد: هرچند در ابتدای شیوع کرونا، استان ‌گلستان شدیداً دچار بیماری شده بود به گونه‌ای که ۱۶ بیمارستان در استان اشغال بود، اما خوشبختانه با اعمال محدودیت‌ها و رعایت نکات بهداشتی، شمار مبتلایان کنترل شد؛ به طوری که در حال حاضر در استان گلستان تنها دو بیمارستان و در شهر گرگان نیز یک بیمارستان اشغال است. به طور کلی در گلستان با توجه به فعالیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آمار مبتلایان نسبت به هفته‌های اول کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه هرچه ارتباط جمعی بیشتر باشد، خطر ابتلا نیز افزایش می‌یابد، گفت: در حال حاضر به نظر می‌رسد مردم آموزش دیده‌اند و نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند با وجود اینکه فعالیت‌ها افزایش یافته، اگر مردم رهنمودهای بهداشتی و درمانی را رعایت کنند، شاهد شیوع ویروس نخواهیم بود.

تربتی‌نژاد گفت: هر کشوری براساس توانمندی‌های خود از شهروندانش حمایت می‌کند؛ در کشور ما نیز با وجود شرایط اقتصادی نامناسب و وجود تحریم، دولت برنامه‌هایی برای حمایت از اقشار آسیب دیده ارائه داده است ولی با توجه به فرهنگ نوع‌دوستی ما، بهتر است نهادی‌های مردمی و بسیجی نیز به دولت و مردم کمک‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: سیستم‌های بیمه‌ای نیز باید تقویت شوند به گونه‌ای که در شرایط خاص و بحران، شرکت‌های بیمه‌کننده مردم را تحت پوشش قرار دهند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بیان کرد: در پساکرونا مشکلات اقتصادی گریبانگیر همه کشورها خواهد بود و اقدامات بلندمدت در حوزه صنعت و کشاورزی می‌تواند راهکار مناسبی برای برون‌رفت از این مشکل باشد.

تربتی‌نژاد در خصوص نتیجه تست کرونای خود نیز گفت: من از اول اسفند ماه درگیر کرونا بودم، سه هفته در بیمارستان و یک ماه در منزل قرنطینه بودم اما خوشبختانه نتیجه آخرین تست کرونایی که دادم منفی شد و با مجوز پزشک از دیروز مشغول به کار شدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز