خبرگزاری کار ایران

عباسی به ایلنا خبر داد؛

تغییر در جلسات صحن علنی مجلس/ هیأت رئیسه می‌خواهد طرح‌ها و لوایح باقی مانده تعیین تکلیف شوند

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۵۰۱

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر در جلسات هفتگی مجلس خبر داد و گفت: هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به دنبال آن است که در مدت زمان باقی‌مانده طرح‌ها و لوایح برجای مانده را تعیین تکلیف کند.

اسدالله‌ عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره روند جلسات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برگزار کرد و در این جلسه زمان‌بندی جلسات علنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنا بر تصمیم هیأت رئیسه قرار شد نمایندگان هفته آینده به حوزه‌های انتخابیه خود بروند، بنابراین ما جلسه‌ای نخواهیم داشت. 

وی ادامه داد: مقرر شد نمایندگان پس از بازگشت از تعطیلات یک هفته‌ای، به منظور حضور در حوزه‌های انتخابیه جلسات علنی را سه روز هفته؛ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه برگزار کنند. 

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: جلسات علنی مجلس با دستور کار سه روز در هفته از ۱۴ اردیبهشت آغاز می‌شود که البته ساعات شروع صحن علنی به دلیل شیوع ویروس کرونا همان ۹ صبح تا ۱۲  ظهر خواهد بود.

وی تاکید کرد: هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به دنبال آن است که در مدت زمان باقی‌مانده طرح‌ها و لوایح برجای مانده را تعیین تکلیف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز