خبرگزاری کار ایران

عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

از نظر اقتصادی سال ملتهبی خواهیم داشت/ امیدوارم به سلامت از این شرایط عبور کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۴۸۹

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: به نظر می‌رسد به لحاظ سیاسی سال پر تنشی را پیش رو نخواهیم داشت اما از نظر اقتصادی سال ملتهبی داریم و هر چه بحران کرونا استمرار داشته باشد، التهاب در حوزه اقتصاد شدیدتر خواهد بود.

یدالله طاهر نژاد، عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره پیش‌بینی عملکرد مجلس یازدهم، اظهار کرد: شرایط عمومی کشور و جهان اقتضای تنش‌های ساختگی در عرصه‌های سیاسی را ندارد؛ تحریم و کرونا و قرنطینه‌ای که موجب کاهندگی روند اقتصاد کشور شده است نیز اجازه نمی‌دهد که مجلس و دولت بتوانند مقابل یکدیگر قرار بگیرند بلکه باید در کنار هم باشند تا بتوانند از بحران عبور کنند.

وی تاکید کرد: مقامات عالی نظام قطعاً اجازه نخواهند داد که در این شرایط سخت، ارکان نظام مقابل یکدیگر قرار بگیرند بنابراین پیش‌بینی من این است که ما به لحاظ سیاسی سال پر تنشی را پیش رو نخواهیم داشت.

طاهرنژاد گفت: از نظر اقتصادی سال ملتهبی پیش رو داریم و هر چه بحران کرونا استمرار داشته باشد، التهاب در حوزه اقتصاد شدیدتر خواهد بود. امیدواریم دنیا یک راه حل برای عبور از بحران کرونا بیابد که به تبع آن ما نیز بتوانیم از این شرایط به سلامت عبور کنیم.

این عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: در اواخر سال که فضا انتخاباتی می‌شود، ممکن است بحث‌ها تند شود اما به نظر من شاهد تنش چشمگیری نخواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز