خبرگزاری کار ایران

در دیدار ظریف با رئیس‌جمهور سوریه مطرح شد؛

رایزنی تهران و دمشق پیرامون آخرین تحولات سوریه / تاکید بشار اسد بر نقش بی‌بدیل سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۹۳۴

وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز با رئیس‌جمهور سوریه پیرامون آخرین تحولات سوریه از جمله کمیته قانون اساسی، تحولات ادلب و همچنین روند سیاسی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایلنا، بشار اسد در ابتدای این دیدار مراتب تسلیت دولت وملت سوریه بخاطر جان باختگان  کرونا در ایران را ابرار داشت. 

وی همچنین با اشاره به شهادت سردار سلیمانی به نقش بی بدیل  این شهید  در مبارزه ضد تروریسم در سوریه اشاره و از همراهی با ملت سوریه در مبارزه با تروریسم تقدیر کرد.

محمدجواد ظریف نیز در این دیدار با تشکر از ابراز همدردی رئیس جمهور سوریه پیرامون جانباختگان کرونا اظهار داشت: اکنون نیات واقعی آمریکا در رابطه با عدم رفع تحریمهای ظالمانه علیه ملتها در شرایط سخت مبارزه با این بیماری بر ملا شده است.

وی از حضور نمایندگان سوریه در ایران برای مراسم تشیع و بزرگداشت سردار شهید سلیمانی قدردانی  و تاکید کرد با شهادت سردار سلیمانی هیچ تغییری در مسیر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و مبارزه با تروریسم در منطقه رخ نخواهد داد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تماس تلفنی روز گذشته آقای پترسون نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه و مشورتهایی که قرار است در آینده نزدیک بین ایران، ترکیه و روسیه به عنوان کشورهای ضامن روند آستانه برگزار شود،  پیرامون آخرین تحولات سوریه از جمله کمیته قانون اساسی،  تحولات ادلب و همچنین روند سیاسی با رئیس جمهور این کشور  گفتگو و تبادل نظر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز