خبرگزاری کار ایران

در دمشق؛

وزیر امور خارجه کشورمان با بشار اسد و ولید معلم دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۶۵

وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه سوریه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد ظریف که صبح امروز در راس هیاتی به دمشق سفر کرده است؛ ظهر امروز با بشار اسد، رئیس‌جمهور و ولید معلم، همتای سوری خود دیدار و گفت‌وگو کرد. 

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در نشست خبری خود در پاسخ به سوال ایلنا در خصوص سفر وزیر امور خارجه به سوریه و اینکه آیا این سفر با توجه به لغو نشست سران روند آستانه در تهران در هماهنگی با روند آستانه و دو کشور ضامن صلح در سوریه صورت گرفته و یا اقدامی یکجانبه از سوی تهران خواهد بود، گفت: طیف وسیعی از مسائل در این سفر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و مدت طولانی بود که دیداری نداشتیم و لازم بود برای هماهنگی امور دیداری صورت بپذیرد.

موسوی گفت: این سفر اخیرا برنامه‌ریزی شد و دکتر ظریف در آنجا در خصوص تحولات منطقه و تحولات در خاک سوریه رایزنی و تبادل‌نظر خواهند کرد. ضمن اینکه روند آستانه همچنان به عنوان مهمترین روند در دستور کار کشورهای عضو قرار دارد. بنا بود که نشست سران عضو روند را در تهران داشته باشیم که به دلیل کرونا به تعویق افتاد اما به این معنی نیست که رایزنی‌ها و هماهنگی‌های ما مختل شود. این سفر لازم بود و امیدواریم نتایج خوبی هم به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز