خبرگزاری کار ایران

تعرفه خدمات کارشناسان و مشاوران در دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۸۵۸

معاون اول رئیس‌جمهور، مصوبه تعرفه خدمات کارشناسان و مشاوران در دستگاه های اجرایی را برای اجرا به سازمان برنامه وبودجه کشور و معاونت حقوقی رئیس جمهور ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» هیئت وزیران در جلسه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ جدول شماره (۴) بند (الف) ماده (۸) نظام تشخیص صلاحیت کارشناسان و مشاوران موضوع تصویب‌نامه شماره ۱۲۶۲۰۱/ ۴۸۰۴۰ مورخ ۲۴/۱۰ /۱۳۹۳ را  اصلاح و به عنوان تعرفه خدمات کارشناسان و مشاوران در دستگاه¬های اجرایی موضوع بند (ح) ماده (۱۱۳) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران - مصوب ۱۳۹۵- ابلاغ کرد.

بر این اساس، تعرفه ساعتی مصوب برای کارشناس مبلغ ۲۱۹ هزار و ۶۰۰ ریال، کارشناس پایه ۳۶۶ هزار ریال، کارشناس ارشد ۵۴۹ هزار ریال، کارشناس خبره ۷۳۲ هزار ریال و کارشناس عالی ۹۱۵ هزار ریال در نظر گرفته می‌شود.

هم‌چنین، ظرفیت کاری به ازای هر برگه کار برای کارشناس مبلغ ۱۳۱ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال، کارشناس پایه ۲۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، کارشناس ارشد ۳۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، کارشناس خبره ۴۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و کارشناس عالی ۵۴۹ میلیون ریال تعیین می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز