خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش :

راهبرد نهاجا استفاده گسترده از هواپیماهای بدون سرنشین است

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۷۶۵

فرمانده نیروهای هوایی ارتش گفت: با افزوده شدن پهپادهای ساخته شده و ارتقاء یافته وزارت دفاع قدرت رزم، شناسایی و اجرای مأموریت های هوایی نیروهای مسلح ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تحویل دهی انبوه هواپیماهای بدون سرنشین رزمی شناسایی و هدف به ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور وزیر دفاع در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع انجام شد با تبریک روز ارتش و آرزوی سلامتی برای مدافعین سلامت کشور، گفت: راهبرد امروز نیروی هوایی ارتش به کار گیری و گسترش استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در کنار هواپیماهای با سرنشین است.
وی با تقدیر از تلاش متخصصان صنعت هوایی وزات  دفاع و کشور که در سال جهش تولید گام  مهمی در اعتلای قدرت بازدارندگی هوایی کشور برداشتند افزود: ارتقاء، بومی سازی و تولید هواپیماهای بدون سرنشین یک دستاورد مهم و موثر در حوزه هوایی به شمار می‌رود و این هواپیماها در حمل، قدرت شناسایی، رزمی، اتولندینگ و اتوتیکاف بسیار پیشرفته و به روز هستند.
امیر سرتیپ نصیر زاده تصریح کرد: دستاوردهای هوایی در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین و پهپاد، توان رزم و انجام مأموریت های ما را به شدت افزایش خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز